جشن یلدای مجلل بابک جهانبخش توجه همه را به خود جلب کرد!/عکس

در ادامه می توانید میز شب یلدای خانواده بابک جهانبخش را ببنید.

همسر بابک جهانبخش به مناسبت شب یلدا عکسی را در اینستاگرام به اشتراک گذاشت. سفره یلدای مجلل و رنگارنگ شیک خانم بلاگر در اینستاگرام منفجر شد.

عکس سفره یلدی بابک جهانبخش

سفره یلدای مجلل از خانواده خواننده محبوب / شب یلدا در خانه بابک جهانبخش + عکس

سن بابک جهانبخش

بابک جهانبخش متولد ۱ فروردین 1362 در آلمان، خواننده و آهنگساز است. او فارغ التحصیل دوبله موسیقی است، او فوتبال را شروع کرد و سپس به موسیقی روی آورد.

نام واقعی بابک جهانبخش چیست؟

بابک که نام اصلی او علی جهانبخش است به لطف تحصیلات پدرش در شهر بوخوم آلمان به دنیا آمد. در سال ۱۳۶۷ زمانی که پنج ساله بود، نواختن پیانو را زیر نظر اساتید آلمانی مدرسه موسیقی بوخوم آغاز کرد تا اینکه پس از فارغ التحصیلی پدرش از دانشگاه به ایران بازگشت.

بابک جهانبخش چند بار ازدواج کرده است؟

بابک جهانبخش در سال ۱۳۸۷ در سن ۲۶ سالگی با مروارید شهریاری ازدواج کرد. خانم شهریاری یکی از برگزارکنندگان کنسرت جهانبخش در لندن انگلستان بود که این رابطه از آنجا شروع شد و به ازدواج ختم شد که حاصل آن یک پسر به نام آرتا است. در روزهای پایانی آذر ۱۳۹۶ بابک جهانبخش با انتشار عکسی دونفره از ازدواج خود با خانم پریا پرتوی فرد طراحی و مدل لباس خبر دارد.

آقای خواننده: در سال 1379 در سن 17 سالگی که برای آزمون خوانندگی و تئوری موسیقی به ارشاد رفتم، بین 400 نفر قبول شدم و مجوز خوانندگی خود را گرفتم. پدرم پس از اخذ مجوز برای سومین بار تحت عمل جراحی قرار گرفت و یک سال در بیمارستان بستری شد و به همین دلیل من تنها فرزند بودم و نتوانستم ادامه تحصیل بدهم و تحصیلاتم در حد دیپلم باقی ماند.

 

اخبار مرتبط

ارسال به دیگران :

آخرین اخبار

همکاران ما

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *