ماجرای مصاحبه ساختگی صداوسیما با رونالدو!/جزئیات

تهیه‌کننده و مجری برنامه “نسیمیشو” درباره گفت‌وگوی ساختگی رونالدو با استفاده از هوش مصنوعی که برای این برنامه و همچنین تلویزیون حاشیه‌هایی را به‌دنبال داشت، توضیحاتی ارائه کرد.

به گزارش بازتاب آنلاین به نقل از آفتاب نیوز، پرهام عمرانی تهیه کننده و مجری برنامه «نسیمیشو» درباره مطلب «اون ور آب» و گفتگوی ساختگی با رونالدو گفت: در فضای تفکر بخشی از این برنامه با اجرای پدرام عبادان “اون ور آب” در نظر گرفته شد تا رویدادهای جدید دنیای هوش مصنوعی را با شخصیت های مشهور به بحث بگذارد. از آنجایی که نمی توانیم با چهره خود شوخی کنیم، تصمیم گرفتیم از هوش مصنوعی برای گفتگوهای متفاوت و خنده دار استفاده کنیم و قسمت اول را با رونالدو شروع کردیم.

وی ادامه داد: این مقاله به این دلیل تهیه شده است که شخصیت های غیر ایرانی کلمات و لطیفه هایی را بیان می کنند که شخصیت های واقعی نمی توانند تکرار کنند. موضوعاتی که هیچکس انتظار شنیدن این حرف ها را از این شخصیت ندارد. در این میان، طراحی و تولید این آیتم فرآیند دشواری است. از آنجایی که هر قسمت از برنامه به موضوعی می پردازد، ماهیت دیالوگ «اون ور آب» نیز بر اساس همان موضوع خواهد بود.

اخبار مرتبط

ارسال به دیگران :

آخرین اخبار

همکاران ما

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *