اخبار روز

سخنان امام جمعه شهرهای مختلف در مورد در مورد راهکارهای حل مشکل ازدواج و فرزندآوری!/جزئیات

 

به گزارش خبرگزاری بازتاب آنلاین، خطبه های نماز جمعه این هفته شهرهای کشور مانند هفته های اخیر به ذکر «غزه» می پردازد. یکی یکی از محورهای اصلی بود. ازدواج و موانع ازدواج و فرزندآوری، طلاق، حمله تروریستی راسک و میلاد پیامبر اکرم (ص) از دیگر موضوعات مطرح شده در خطبه های نماز جمعه شهرهای شیراز، زاهدان، بندرعباس و قزوین بود. .

امام جمعه شیراز: موانع ازدواج و فرزندآوری برطرف شود

به گزارش بازتاب آنلاین به نقل از ایرنا، لطف الله دژکام در خطبه های نماز جمعه شیراز افزود: در کشور حدود 14 میلیون جوان در سن ازدواج داریم که طبق بررسی های انجام شده 39 درصد آنها اعلام کرده اند که انگیزه ای برای ازدواج ندارند. ”

علم الهادی: رسانه های معاند به مردم می گویند دزدی در کشور است./ تا قبل از انقلاب سرنوشت مردم در دست چند دزد و غارتگر بود.

امام جمعه تهران: حکومت ما دیکتاتوری نیست/نتانیاهو اصلا سگ نیست، در زمان تولد این حرامزاده نامحرم به اندازه این سه ماه گیر نکردند.

وی ادامه داد: دلیل ازدواج نکردن این جوانان تنها نداشتن خانه، شغل و درآمد نیست، بلکه برخی از این جوانان با وجود داشتن شرایط مناسب، آمادگی ازدواج و تشکیل خانواده را ندارند. شرایط مالی و اقتصادی

وی تصریح کرد: برای هر کدام از این جوانانی که تمایلی به ازدواج ندارند، چه امکانات و شرایط لازم برای ازدواج را داشته باشند و چه نداشته باشند، باید راهکار مناسب ارائه شود.

امام جمعه شیراز با بیان اینکه بی توجهی به ازدواج و تشکیل خانواده برخی انحرافات اجتماعی را به دنبال خواهد داشت، گفت: قطعاً پیشگیری بهتر از درمان است و بهترین راه حل برای پیشگیری از برخی انحرافات اجتماعی ازدواج و تشکیل خانواده است.

آیت الله دژکام افزود: اگر بخواهیم جامعه پذیری را ترویج کنیم، یکی از راه ها ایجاد خانواده است و به این وسیله همسر و فرزند هم اجتماعی می شوند.

وی ادامه داد: در واقع ساماندهی جامعه بدون ایجاد خانواده امکان پذیر نیست.

نماینده ولی فقیه در فارس و امام جمعه شیراز با اشاره به در پیش بودن میلاد حضرت عیسی مسیح (علیه السلام) گفت: به نظر می رسد دنیا منتظر خبرهای بزرگی است، خبری که مسیحیان نیز از آن خوشحال می شوند. . و این بدان معناست که در آخرالزمان، عیسی مسیح با مهدی موعود باز خواهد گشت تا دوباره صلح، انسانیت و عدالت را به بشریت بیاموزد.

امام جمعه بندرعباس: هرمزگان دومین استان جوان کشور است

محمد عبادی زاده در خطبه های نماز جمعه این هفته بندرعباس با اشاره به روز ثبت نام گفت: هرمزگان دومین استان جوان کشور است که جای خوشحالی دارد.امام جمعه بندر با اشاره به روز ثبت ولادت گفت: عباس. : هرمزگان دومین استان جوان کشور و جای خوشحالی است. در میان هزار نام انتخاب شده، بیشترین نام فاطمه و زهرا برای دختران و محمد برای پسران است.

حجت الاسلام والمسلمین عبادی زاده افزود: بیش از 80 درصد اسامی انتخابی مردم هرمزگان منتسب به اهل بیت(ع) است که پیام های فراوانی دارد.

وی خاطرنشان کرد: اگرچه آمار طلاق در هرمزگان رو به کاهش است اما همچنان نیاز به کاهش دارد. آمار طلاق در هشت ماهه امسال نسبت به سال گذشته پنج و نیم درصد کاهش یافته و باید دوباره کاهش یابد.

امام جمعه بندرعباس گفت: مصرف در کشور وضعیت مطلوبی ندارد و از الگوهای درست پیروی نمی کند.

عبادی زاده ادامه داد: میانگین مصرف بنزین در کشور 11 تا 12 لیتر برای هر نفر در روز است اما در کشورهای پیشرفته مانند آلمان و ژاپن پنج لیتر در روز و در انگلیس سه و هفت دهم لیتر برای هر نفر در روز است. روز

وی افزود: میانگین مصرف سوخت در کشور هر 10 سال دو برابر می شود اما در کشورهای پیشرفته هر 50 سال دو برابر می شود.

رئیس شورای فرهنگ عمومی هرمزگان افزود: علاوه بر این مصرف نان برای هر نفر 160 کیلوگرم در سال است اما در فرانسه 56 کیلوگرم و در آلمان 70 کیلوگرم است.

عبادی خاطرنشان کرد: همه این نان خورده نمی شود، بلکه از روی دلسوزی و آرزو است نبود ضایعات نظارتی به وجود می آیند که برخی از آنها به دلیل عملکرد معیوب است نبود کنترل ها درست است اما مصرف در کشورهای دیگر کنترل شده است.

وی تصریح کرد: بسیاری از بخش های مصرف گرایی محصول زندگی ماشینی و مدرن و طرد زندگی مبتنی بر سنت های واقعی است.

وی اذعان داشت: وقتی بیرون می رویم، گاهی خودرو برای یک نفر سوخت مصرف می کند. برای حل این مشکل باید حمل و نقل عمومی ساماندهی و گسترش یابد.»

امام جمعه قزوین: سالانه 20000 نفر در آمریکا مسلمان می شوند

عبدالکریم عابدینی در خطبه های این هفته نماز جمعه قزوین به موضوع عدالت خواهی اشاره کرد و یادآور شد: برای اینکه جوانان عدالت خواه دست از عدالت خواهی برندارند و عدالت خواهی را به سیاه نمایی تبدیل کنند. از باج خواهی نیز استفاده نشود و این موضوع بسته شود. ما عامل به معروف و نهی از منکر باشیم. در بیان حقایق با همه ملاحظات ایمانی و دستورات دینی، در بیان حقایق هیچ ترس و اضطرابی نداشته باشیم و بدانیم که در جایی که اصول و اخلاق و آداب دین از حقیقت عدول می کند. بیایید فرض کنیم همه مردم او را همراهی می کنند.

نماینده وکلای دینی استان با توجه به فرارسیدن میلاد حضرت عیسی (ع) تاکید کرد: طبق گزارش رسانه های غربی سالانه 20 هزار نفر که اکثراً جوان و مسیحی هستند در آمریکا گرایش به اسلام دارند. شما می خواهید آمریکا را از این کار باز دارید. عصبانی نمیشی؟ او باید عصبانی شود و از این عصبانیت بمیرد، چاره ای جز این ندارد، امسال بی شک 20 هزار نفر در سال آینده افزایش می یابد، این روند ادامه دارد و همه اینها از برکت حضرت عیسی مسیح علیه السلام است. .

وی ادامه داد: با وجود اینکه در فرانسه سالانه حدود 4000 نفر مسلمان می شوند، در انگلیس و ایتالیا 5200 نفر مسلمان می شوند و اینها همه آمار خودشان است. این امر آمریکا و صهیونیست ها را هر روز عصبانی می کند.

امام جمعه زاهدان: با عاملان حمله تروریستی راسک باید قاطعانه برخورد شود

مصطفی مهامی در خطبه های نماز جمعه این هفته زاهدان افزود: لازم است در صورت وقوع یک حمله تروریستی، پلیس و نیروهای امنیتی با بررسی دقیق حادثه به نقاط قوت و ضعف آن پی ببرند و با تقویت مواضع از وقوع چنین حوادثی جلوگیری کنند. ” ” انجام دادن

امام جمعه زاهدان ادامه داد: همچنین باید به دشمنان و مهاجمان پاسخ محکم و قاطع داد تا دیگر به فکر نفوذ و حمله به نیروهای مسلح نباشند. بنابراین در این زمینه باید تمام مراکز اصلی آنها را هدف قرار داد.»

نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان افزود: در دیدار با برخی از خانواده های معظم معظم در خصوص این حمله تروریستی با اینکه خوشحال بودند که جان فرزندانشان در راه اسلام و دفاع از میهن فدا شده است، اما بالاتر از دشمن گلایه کردند. موفق شد به عمق زمین نفوذ کند و چنین عملیاتی را انجام دهد

آیت الله مهامی تاکید کرد: امیدواریم پاسخ قاطع مسئولان به متجاوزان با تقویت نیروهای مسلح و تامین تجهیزات لازم از بروز چنین حوادث دردناکی در این استان جلوگیری کند.

امام جمعه زاهدان افزود: دشمنان از بدو پیروزی انقلاب اسلامی تمام تلاش خود را برای تعرض به ارزش‌های اسلامی و انقلابی به کار گرفته‌اند، اما نه تنها موفقیتی حاصل نشده، بلکه این کشور روز به روز قوی‌تر و قوی‌تر شده است.

 

نگین یوسف پور

نگین یوسف پوریان هستم از شهر سمنان و بعنوان سردبیر این رسانه جدیدترین اخبار روز رو برای شما قرار میدم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا