اخبار روز

علم الهادی: رسانه های معاند به مردم می گویند دزدی در کشور است./ تا قبل از انقلاب سرنوشت مردم در دست چند دزد و غارتگر بود.

امام‌ جمعه مشهد اعلام کرد: “مبارزه مسئولان با فساد، یکی از امتیازات و مسئولیت‌های نهادهای حکومتی است. در این شرایط، رسانه‌های معاند به‌طور مداوم تلاش می‌کنند تا به مردم القا کنند که در کشور ما دزدی رواج دارد.”

سید احمد علم الهدی ظهر امروز (1 دی ماه) در خطبه های نماز جمعه مشهد در حرم مطهر رضوی ضمن قدردانی از حضور پرشور مردم در اجتماع بزرگ فاطمیه گفت: فاطمیه امسال ما در مشهد واقعاً قابل مقایسه با سال های گذشته است. ” نبود. از خداوند متعال اجر محبت و ارادت مردم مشهد به صدیقه اطهر (سلام الله علیها) را از دست پرتوان امیرالمؤمنین (علیه السلام) خواستاریم. این عزا ادامه مقاومت جانانه ای است که شما مردم در 45 سال گذشته انجام داده اید و پرچمی بر دستان آن برافراشته اید، حتی به قیمت مسلمان شدن جوانان.

وی افزود: مهم این است که مردم برای حفظ این اسلام و نظام و انقلاب به طور قطع پیگیر مطالبات باشند. مطالبه گری بالاترین نقطه نگرش شما نسبت به اسلام و انقلاب است. بزرگترین مزیت این نظام این بود که انقلاب اسلامی و نهضت امام (ره) توانست ملتی را که مقهور استعمار و استکبار بود به ملتی تبدیل کند که در همه عرصه ها تصمیم گیرنده است.

امام جمعه تهران: حکومت ما دیکتاتوری نیست/نتانیاهو اصلا سگ نیست، در زمان تولد این حرامزاده نامحرم به اندازه این سه ماه گیر نکردند.

نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی افزود: سرنوشت مردم ما تا قبل از انقلاب تسلیم شدن به گروهی از دزدان و دزدان رژیم طاغوت بود، اما نهضت امام (ره) مردم را پرورش داد. به محل بیایند و در همه زمینه ها مطالبه کنند. در شرع مقدس علاوه بر نهی از منکر، امر به معروف نیز آمده است، بنابراین برخورد با مفاسد به عنوان یک حرکت پسندیده با نهی از منکر همراه است. تقاضا باید یکسان باشد. مطالبه گری خوب است اما به شرطی که علاوه بر ایراد و انتقاد، راه درست و نادرست را نیز به مسئول نشان دهد. مطالبات ما نباید دشمن را تشویق کند و رسانه های دشمن را در تخریب نظام تقویت کند.

علم الهدی ادامه داد: این یک انتقاد درون خانواده است; همانطور که فرزندان ممکن است از والدین خانواده مطالباتی داشته باشند، همان فرزندان نیز به هیچ وجه اجازه نمی دهند که بدخواه خانواده بر والدین مسلط شود. بدانید که حرف دشمن مطالبه نیست. رودخانه معتاد به استکبار ویرانی خود را در ردای مطالبه پنهان می کند تا ناامیدی را دامن بزند. در این شرایط مردم باید عملکرد قوای سه گانه و نهادهای دولتی را رصد و پیگیری کنند، کاستی ها را شناسایی و گوشزد کنند، اما این مطالبه باید با ارائه راهکار همراه باشد تا هیچکس با تمایل به ناامیدی مردم موافق نباشد.

نماینده مجلس خبرگان رهبری ترویج ناامیدی و از بین بردن روحیه خودباوری را راهبرد اصلی دشمنان ملت ایران عنوان کرد و تصریح کرد: دشمنان این ملت همواره تلاش کرده اند مردم را ناامید کنند. در شرایطی که نفت به عنوان دارایی ملی ما در انحصار سرمایه های بومی کشور است و استعمار انگلیس از کشور خارج شده است، انگلیسی ها از خود پرسیدند: آیا می توانید این نفت را استخراج، پالایش و صادر کنید؟ وقتی ملت ما انقلاب کردند، گفتند: آیا می‌توانید دولتی را که در این منطقه بیشتر به آمریکا وابسته است بیرون کنید؟ وقتی ملت ما تصمیم گرفتند به دفاع مقدس قیام کنند و بجنگند، دوباره گفتند: آیا می توانید با صدام و ائتلاف جهانی حامیانش مقابله کنید؟

به گزارش صفحه اطلاع رسانی امام جمعه مشهد، علم الهادی تاکید کرد: البته دیدید که در پایان این همه تلاش چه شد و ملت ما نفتش را ملی کرد، انقلاب کرد، متجاوز را عقب راند و تا امروز. در همه عرصه‌هایی که دشمنان ما را مسخره کردند و خوداتکایی آن‌ها از توان ما خارج بود، به تولید و پیشرفت ملی دست یافتیم.

مبارزه با فساد، امتیازات و مسئولیت های مهم مدیران

امام جمعه مشهد، مبارزه مسئولان با فساد یکی وی با دانستن امتیازات و وظایف نهادهای دولتی گفت: در این شرایط رسانه معاند دائماً در تلاش است تا مردم را متقاعد کند که دزدی در کشور ما وجود دارد، اما امیدواریم مسئولان ما فساد را کشف و ضبط کنند. املاک مردم به بیت تلمال باز خواهند گشت.

وی تصریح کرد: نکته ویژه مسئولان ما این است که سارق را شناسایی، به پای میز محاکمه می کشند و اموال مسروقه مردم را بازپس می گیرند و این مایه امیدواری است که دشمن تلاش می کند حتی این عوامل را به عوامل ناامیدی برای ما تبدیل کند. مردم برای تبدیل شدن

علم الهدی با بیان اینکه توکل به وعده های الهی و توکل به اراده الهی مهمترین دستاورد معنوی انقلاب اسلامی و فرهنگ ملت ایران است، اظهار داشت: امروز نتایج انتشار مبانی فکری اسلام را رصد می کنیم. “انقلاب در منطقه اینکه یک گروه چریکی با حکومتی نامشروع که مدعی برخورداری از چهارمین قدرت نظامی در منطقه بود، درگیر سرزمین فلسطین شد و تاکنون تنها با توکل به قدرت خداوند در مقاومت مشروع و مقدس آن پیروز شده است. کسانی که زمانی خواهان نابودی کامل حماس و آزادی کامل گروگان‌های آن بودند، اکنون در میدان جنگ تلفات می‌دهند و عقب‌نشینی می‌کنند و در پشت صحنه نیز تلاش می‌کنند تا مذاکرات تبادل اسرا را پیش ببرند. این نشانه تسخیر آشکار حق و ثمربخشی اعتماد به وعده الهی است.

نگین یوسف پور

نگین یوسف پوریان هستم از شهر سمنان و بعنوان سردبیر این رسانه جدیدترین اخبار روز رو برای شما قرار میدم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا