مریل استریپ رکورد خودش را شکست/ ۳۳ نامزدی در گلدن گلوب

مریل استریپ رکورد خودش را شکست/ ۳۳ نامزدی در گلدن گلوب

مریل استریپ که برای فیلم Hulu «Only Murders Inside the Building» نامزد بهترین بازیگر نقش مکمل زن شد، تعداد نامزدی های خود را به 33 رساند.

به گزارش بازتاب آنلاین، در رشته بهترین بازیگر نقش مکمل زن، استریپ در کنار الیزابت دبیکی برای «تاج»، ابی الیوت برای «خرس»، کریستینا ریچی برای «جلیقه زرد»، جی اسمیت کامرون برای «جانشینی» نامزد شدند. و هانا وادینگهام برای «تد لاسو».

استریپ در این سریال نقش لورتا دورکین که بازیگر شوهای موزیکال است را بازی کرد و با همکاری لیور پاتنام (مارتین شورت) موفق به یافتن قاتلان فصل سوم این سریال می شود. جان هافمن، خالق این سریال، ابراز امیدواری کرده است که این بازیگر شاخص برای فصل چهارم سریال بازگردد.

پس از این سریال، استریپ با اپیزود دوم سریال تغییر محیطی «Extraction» که در آن در کنار سینا میلر بازی کرد، روی صفحه نمایش کوچک دیده شد.

این بازیگر برنده اسکار و امی پیش از این در فیلم های «بانوی آهنی»، «همسر ستوان فرانسوی»، «فرشتگان در آمریکا»، «اقتباس»، «جولی و جولیا»، «شیطان پرادا می پوشد»، «انتخاب سوفی» و «کرامر علیه کرامر» برنده جایزه گلدن گلوب شده است.

استریپ همچنین برنده جایزه سسیل بی در سال 2017 شد. دمیل جایزه گلدن گلوب را برای یک عمر دستاورد دریافت کرد. این جایزه به کسانی تجلیل می شود که سهم قابل توجهی در دنیای سرگرمی داشته اند. او در سخنرانی پذیرش خود درباره مهاجرت صحبت کرد و به دونالد ترامپ اعتراض کرد. او در آن زمان روی صحنه گفت: هالیوود با خارجی ها می رود و اگر همه ما را بیرون بیندازید جز فوتبال و ورزش های رزمی که هنر نیست چیزی برای تماشا نخواهید داشت.

Only Murders Inside the Building یک مجموعه تلویزیونی کمدی آمریکایی است که توسط استیو مارتین و جان هافمن ساخته شده و استیو مارتین، مارتین شورت، سلنا گومز، ارین دومینگوئز و امی رایان در آن بازی کرده‌اند. تاکنون 3 فصل از این سریال پخش شده است و فصل اول آن در تابستان 2021 از شبکه Hulu پخش شد و فصل چهارم سریال در سال 2024 ساخته خواهد شد.

اخبار مرتبط

ارسال به دیگران :

آخرین اخبار

همکاران ما

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *