اخبار روز سینما

یکتا ناصر درباره علت طلاق خود از منوچهر هادی می گوید + ویدیو

چندی پیش شایعاتی در این مورد وجود داشت که یکتا ناصر و منوچهر هادی طلاق گرفتند این خبر در اینترنت منتشر شد. حالا یکتا ناصر در مصاحبه اخیر خود به این شایعات پاسخ داده است.

«یکتا ناصر» بازیگر سینمای ایران که سابقه کاری طولانی دارد و تا سال گذشته همسر منوچهر هادی بود، امروز در برنامه سینمایی خود اعلام کرد که از این کارگردان مشهور طلاق گرفته است. این خبر حواشی زیادی را به همراه داشت.

یکتا ناصر و منوچهر هادی طلاق گرفتند

یکتا ناصر در این برنامه گفت:

تا زمانی که همسر منوچهر هادی بودم در طول یک سال و چند ماهی که از او جدا شدم سعی کردیم این موضوع را پنهان کنیم و آخرین فیلمی که با هم ساختیم حوالی هشت صبح بود.

او همچنین گفت:

من سال هاست که بازیگری می کنم و مدت زیادی است که در این حرفه هستم. اما متأسفانه بیشتر پیشنهادهایی که دریافت کردم به خاطر این بود که  همسر کسی بودم و به من اعتماد نداشتند که نقش‌هایی را به من پیشنهاد کنم.

«یکتا ناصر» چند سالی است که به عنوان همسر «منوچهر هادی» کارگردان و فیلمنامه نویس سینمای ایران شناخته می شود. اخبار جدایی منوچهر هادی و یکتا ناصر چند ماهی است که منتشر و در فضای مجازی دست به دست می شود.

 

آویسا احمدی نیا

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا