اخبار روز سینما جهان

انتشار تریلر انیمیشن Archer: Into the Cold!/ فیلم

در ادامه تریلر منتشر شده از انیمیشن Archer: Into the Cold را می توانید مشاهده کنید.

تریلر جدید و هیجان انگیز انیمیشن Archer: Into the Cold (Archer: Into the Cold) منتشر شده است که قطعا طرفداران این سریال را شگفت زده خواهد کرد.

خبر خوب برای طرفداران سریال تیره انیمیشن و کمدی اکشن آرچر این است که پس از گذشت 14 سال از فصل متوالی، قسمت ویژه ای به نام Archer: Into the Cold ساخته شده است. این قسمت ویژه پایانی بر ماجراهای استرلینگ آرچر، شخصیت اصلی سریال محسوب می شود که از سال 2009 تاکنون با داستان های هیجان انگیز خود همواره بینندگان زیادی را سرگرم کرده است.

تریلر انیمیشن Archer: Into the Cold

اطلاعاتی در مورد داستان The Archer: Into the Cold قسمت ویژه و پایانی سریال Archer هنوز نامشخص است. با این حال مطمئن هستیم که این قسمت ویژه به عنوان پایان طرح این سریال ارائه خواهد شد و با روایت هیجان انگیز خود مخاطب را در حیرت فرو خواهد برد.

اگر شما یکی آیا از طرفداران مجموعه انیمیشن آرچر هستید و دوست دارید در 17 دسامبر (26 دسامبر) ماجراهای کمدی را در فضای جیمز باند تماشا کنید؟ آذر) می توانید یک بخش ویژه ایجاد کنید انیمیشن کماندار: در سرما در شبکه FX تماشا کنید.

این قسمت ویژه پایان داستان آرچر خواهد بود و شما را با داستانی هیجان انگیز شگفت زده خواهد کرد. از این قسمت ویژه لذت ببرید و با ماجراهای استرلینگ آرچر و دوستانش خداحافظی کنید.

 

منبع: comicbook

 

آویسا احمدی نیا

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا