اخبار روز سینما

با حضور 82 دانش آموز و 85 نقاشی; برگزاری نمایشگاه گروهی نقاشی در آستارا

این را رئیس انجمن هنرهای زیبای شهرستان آستارا اعلام کرد

در این نمایشگاه 85 تابلو از 82 هنرجوی نقاشی به نمایش و فروش گذاشته شد.

به گزارش صفحه اطلاع رسانی دیارمیرزا، رئیس انجمن هنرهای زیبای آستارا در این باره به خبرنگار دیارمیرزا گفت: نمایشگاه گروهی نقاشی هنرجویان با 85 اثر نقاشی در سبک های هنری رئال، مدرن، انتزاعی، تزیینی، “فضه فرزانه” به نمایش گذاشته شده است. پتینه در نگارخانه معراج اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی آستارا نصب شد.

به گزارش دیارمیرزا امین دولت خواه در آیین برپایی نمایشگاه گروهی نقاشی در نگارخانه معراج وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی این شهرستان اظهار داشت: در این نمایشگاه 85 اثر نقاشی از 82 هنرجوی نقاشی در معرض دید عموم قرار گرفت و به فروش رسید.

دولتخواه این نمایشگاه را پنجمین نمایشگاه گروهی هنرجویان خانم فرزانه معلم نقاشی مدارس آستارا با 20 سال سابقه تدریس دانست و از آثار ارائه شده در این نمایشگاه در سبک های مختلف هنری از جمله رئال، مدرن، انتزاعی یاد کرد. تکنیک ها، پانل های تزئینی، کلاژ و پتینه. وی تصریح کرد: هنرجویان «خانم فرزانه» بین 3 تا 6 ماه برای ساخت هر یک از این آثار وقت گذاشتند و جوانترین هنرمند این نمایشگاه 8 ساله و مسن ترین آنها 45 ساله است.

رئیس انجمن هنرهای زیبای بندر آستارا مدت زمان برگزاری این نمایشگاه را یک هفته عنوان کرد و گفت: علاقه مندان به نقاشی می توانند صبح و عصر هر روز از ساعت 11 صبح از آثار فاخر این نمایشگاه دیدن کنند. 12:00 صبح تا 1:00 بعد از ظهر و 4:00 بعد از ظهر تا 7:00 بعد از ظهر. برای بازدید

شهرستان آستارا در شمال غربی استان گیلان و در همسایگی جمهوری آذربایجان قرار دارد. 400 هنرمند در هفت انجمن هنری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی این شهرستان تشکیل شده اند.

آویسا احمدی نیا

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا