اخبار روز سینما جهان

«رمی مالک»، «مایکل شنون» و «راسل کرو» در فیلم Nuremberg با همدیگر همبازی شدند!/جزئیات

بر اساس اخبار منتشر شده سه بازیگر «رمی مالک»، «مایکل شنون» و «راسل کرو» در فیلم Nuremberg با همدیگر همبازی شدند.

به گزارش رسانه “ورایتی”، “راسل کرو”، “رمی مالک” و “مایکل شانون” در فیلم نورنبرگ با هم درام و ژانر تاریخی بازی می کنند.

«بلو استون انترتینمنت» (Bluestone Entertainment) و «والدن مدیا» (Walden Media) اعلام کردند، که راسل کرو و رامی مالک برندگان جایزه اسکار و همچنین مایکل شانون بازیگران برنده جایزه اسکار در این فیلم درام ایفای نقش خواهند کرد. نورنبرگ بازی

رمی ملک، مایکل شانون و راسل کرو در نورنبرگ بازی می کنند

کارگردان این نورنبرگ «جیمز وندربیلت» خواهد بود که پیش از این فیلم «حقیقت» را کارگردانی کرده بود. محصول «زودیاک». جیمز وندربیلت فیلمنامه این فیلم را بر اساس کتاب نازی و روانپزشک جک ال هی نوشته است. نوشته شده است است. حق پخش و انتشار این کتاب توسط «بلوستون انترتینمنت»، «والدن مدیا» و «سجنی فاند» خریداری شده است و این شرکت ها نیز تامین مالی فیلم را بر عهده خواهند داشت.

فیلم نورنبرگ

رمی ملک در این فیلم نقش یک روانپزشک آمریکایی را بازی می کند که مسئول انتخاب زندانیان نازی برای محاکمه جنایات جنگی است. او خود را در نبردی فکری با سرسپردۀ هیتلر با بازی راسل کرو می بیند. «مایکل شانون» همچنین نقش «رابرت اچ. جکسون» قاضی دیوان عالی کشور، دادستان ارشد دادگاه های نورنبرگ را بازی خواهد کرد.

جیمز وندربیلت کارگردان این فیلم در بیانیه ای رسمی گفت:

کار کردن با چنین گروه بزرگی از بازیگران باعث افتخار است. بلو استون و شرکای ما در والدن به طرز باورنکردنی حمایت کرده‌اند، و من نمی‌توانم صبر کنم تا این داستان واقعی شگفت‌انگیز را روی پرده بزرگ بیاورم.

 

منبع: Variety

 

آویسا احمدی نیا

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا