اخبار روز سینما

لیلا بلوکات با استایل شیک زمستانی اش غوغا کرد!/عکس

در ادامه می توانید عکس جدید منتشر شده از لیلا بلوکات را مشاهده کنید.

لیلا بلوکات 4 متولد شد آذر ۱۳۶۳ بازیگر سینما و تلویزیون است. لیلا بلوکات با انتشار عکسی در صفحه اینستاگرامش توجه هوادارانش را به استایل زمستانی شیک و گران قیمت خود جلب کرد. استایل مشکی زمستانی این بازیگر طرفداران زیادی در بین مردم پیدا کرد.

استایل زمستانی لیلا بلوکات

استایل زمستانی شیک لیلا بلوکات / مانتو خاص بازیگر + عکس

تحصیلات لیلا بلوکات

او فارغ التحصیل لیسانس طراحی فرش است. او بازیگری را از ۱۴ سالگی آغاز کرد و با سریال یوسف پیامبر در نقش همسر آخناتون به شهرت رسید. دلیل علاقه او به بازیگری این بود که دوره های بازیگری را نزد امین تارخ و میکائیل شهرشتانی گذراند و سپس در کارگاه بازیگری حضور داشت و حمید سااریگیان نیز حضور داشت.

جراحی زیبایی لیلا بلوکات

این بازیگر در این باره می گوید: بارها به خاطر کوچکی بینی و گونه های برجسته ام قضاوت شده ام، حتی اکثر کارگردان ها فکر می کنند هیچ قسمتی از صورتم مال من نیست، اما قسم می خورم که حتی یک بار جراحی یا تزریق ژل نکرده ام.

لیلا بلوکات چند فرزند دارد؟

خانوم بلوکات حالا موسس خیریه مهر لیلا است که هدف موسسه کمک به بیماران ام اس ، سندروم دان ، مبتلایان به سرطان و بچه های بی سرپرست و معلول می باشد.لیلا بلوکات در موسسه خود بیش از ۱۰۰۰ بچه تحت پوشش دارد و خود نیز شخصا سرپرستی ۶ دختر و ۲ پسر معلول را بر عهده دارد.

 

آویسا احمدی نیا

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا