اخبار روز

رکورد ذخیره سازی بار شگفت انگیز/ بیش از 75 روز!/ عکس

تبلت جدید FOSSiBOT DT2 محصولی بسیار بادوام است که ویژگی های خلاقانه ای را ارائه می دهد. طبق اطلاعات موجود در صفحه رسمی محصولات وب سایت AliExpress، FOSSiBOT DT2 دارای 12 گیگابایت رم و 256 گیگابایت فضای ذخیره سازی است.

تبلت FOSSiBOT DT2 با حافظه فلش UFS 3.0 و رم LPDDR4X، عملکرد سریع دستگاه را بهبود می بخشد و مصرف انرژی را برای اطمینان از استفاده مداوم، به ویژه در محیط های سخت، بهینه می کند.

در پیکربندی های قدرتمندتر، تبلت Fusibat با حداکثر 20 گیگابایت رم و 2 ترابایت فضای ذخیره سازی عرضه می شود.

FOSSiBOT DT2 مجهز به پردازنده هشت هسته ای MediaTek Helio G99 و باتری عظیم 22000 میلی آمپر ساعتی است که می تواند بیش از 75 روز در حالت آماده به کار دوام بیاورد. تبلت Fusibat از شارژ سریع 66 واتی پشتیبانی می کند و شارژ کامل آن حدود 2 ساعت و 50 دقیقه طول می کشد.

تبلت DT2 یک صفحه نمایش بزرگ 10.4 اینچی 2K با وضوح چشمگیر ارائه می دهد و به چهار بلندگو برای صدای استریو مجهز شده است.

علاوه بر این، تبلت جدید Fossibat از Wi-Fi 6 برای فعال کردن سرعت بالای شبکه پشتیبانی می کند. این تبلت مبتنی بر سیستم عامل اندروید 13 و با جدیدترین برنامه ها و نرم افزارها عرضه شده است.

DT2 ضد آب، گرد و غبار و ضربه است و دارای گواهی IP68/IP69K می باشد. این تبلت علاوه بر دوام خوب، با ویژگی هایی مانند حسگر اثر انگشت و اسکن صورت برای باز کردن قفل، تاکید زیادی بر امنیت کاربر دارد.

نگین یوسف پور

نگین یوسف پوریان هستم از شهر سمنان و بعنوان سردبیر این رسانه جدیدترین اخبار روز رو برای شما قرار میدم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا