اخبار روزاخبار ورزشی

پاسخ صریح سروش رفیعی به شایعه جدایی یحیی و درویش!/جزئیات

در ادامه یمی توانید واکنش سروش رفیعی سبت به حواشی ایجاد شده و شایعات تغییرات در پرسپولیس را ببینید.

سروش رفیعی شماره هفت پرسپولیس که تا پایان فصل خود را از مصاحبه محروم کرده و با انتشار فیلم های موقت در اینستاگرامش نظرش را بیان می کند، این بار ویدئوی پنج دقیقه ای از خود منتشر کرد. سخنان او را خوانده اید:

از همه هواداران پرسپولیس عذرخواهی می کنم
سلام. احوالپرسی. امیدوارم که حالت خوب باشد. دیروز بازی مقابل الدحلیل را باختیم و متاسفانه نتوانستیم به دور بعد صعود کنیم. این باخت بسیار سخت و دردناک بود. حضور گرم و پرشور بسیاری از شما فضای بسیار خوبی را ایجاد کرده بود که واقعا امیدوار بودیم بتوانیم با شما صعود کنیم و جشن بگیریم. من از همه خانم ها و آقایان عذرخواهی می کنم. آنهایی که در ورزشگاه هستند و هوادارانی که در ورزشگاه نیستند و همه پرسپولیسی ها در همه جا. امیدوارم بتوانیم در آینده جبران کنیم.

این امری بود که به حریف فرصت داد
اما من یک گلایه هم دارم. ببینید ما بازی را خیلی خوب شروع کردیم. گل زدیم و حالا به طرز شگفت انگیزی ضربه زدیم. اما وقتی مطمئن هستید که باید برنده شوید، طبیعی است که بیشتر روی حمله تمرکز کنید. حمله را تقویت می کنیم و به حریف هم فرصت می دهیم و علی بیرانوند بهترین دروازه بان آسیاست چون همان توپ را می گیرد. اما ما واقعا موقعیت های زیادی ایجاد کردیم و فشار زیادی را مقابل تیم خوب و قوی و بازیکنان قوی و باتجربه الدیل ایجاد کردیم.

تصمیم جورجی برای زدن پنالتی درست بود
ما در دقیقه 80 یک پنالتی را از دست دادیم. مطمئن ترین پنالتی زن پنالتی را گرفت. فکر می کنم جورجی پارسال تقریبا 13 گل برای ما زد و از این 13 گل ده گلش پنالتی بود و حتی یک پنالتی هم از دست نداد. این ممکن است برای هر بازیکنی اتفاق بیفتد. بنابراین تصمیم درست گرفته شده است. زمان پنالتی خوب بود اما از دست رفت و متاسفانه در آن شرایط و کیفیت بازیکنان گل دوم را خوردیم و بازی را باختیم. بعد از گل دوم هم موقعیت‌های زیادی داشتیم، اما نتیجه‌ای حاصل نشد.

قلاب های خود را در جای دیگری پهن کنید
اما پس از پایان بازی، بازیکنان و کادر فنی در وسط زمین، بین تیم های خود باقی می مانند تا از حضور شما عذرخواهی و تشکر کنند. اما شاهد صحنه های نالایق بازیکنان به خصوص سرمربی و خود هواداران پرسپولیس بودیم. مطمئنم برخی از طرفداران هنوز هیجان زده بودند. چون بچه های 10-12 ساله را می دیدم که تحلیل خوبی نداشتند شعار می دادند یا چیزی روی سکوها می انداختند. این از کجا آمده است، داستان پشت این داستان چیست، اصلاً برایم مهم نیست زیرا می خواهم به صراحت به این دوستان بگویم، عزیزانی که برای این کار برنامه دارند، کسانی که به دنبال مشکل هستند. رسانه ها، مجریان تلویزیون، کسانی که یک داستان هستند و یک سری کلمات را دنبال می کنند. دوست عزیز این دریای که منتظرش هستی داره گل آلود میشه ماهی توش نیست که بخوای بگیری! قلاب هایتان را بردارید و جای دیگر پهن کنید چون در پرسپولیس خبری از آنها نیست.

یحیی و درویش نمی روند، خبری نیست
تا زمانی که این گروه از بازیکنان اینجا هستند، آنها این اتحاد و این دوستی را دارند و ما هوادارانی داریم که در سخت ترین شرایط از ما حمایت می کنند، حتی بدتر از آن، اجازه نمی دهیم به اهداف خود برسند یا بخواهیم از آنها سوء استفاده کنند. به خاطر دوران سختی که در حال گذراندن آن هستیم. از این مورد صدا زدن نام شخص دیگری، مطرح کردن موضوعاتی که باعث سردرگمی می شود، نه! خبری در این مورد نیست. تا جایی که ما اینجا هستیم، یحیی گل محمدی قدرتمند به عنوان سرمربی کار خود را انجام می دهد. رضا درویش به عنوان مدیرعامل کار خود را انجام می دهد و ما بازیکنان کنار هم می ایستیم و برای هوادارانمان و برای نام پرسپولیس سخت تلاش می کنیم.

اگر ده بار بیفتیم بار یازدهم دوباره بلند می شویم
اگر ده بار دیگر زمین بخوریم، دست همدیگر را می گیریم و بار یازدهم دوباره بلند می شویم. پس فکر نکنید پرسپولیس می خواهد وارد این مناطق شود وگرنه ممکن است اتفاقات بدی برای او بیفتد. بازی های مهم زیادی در پیش داریم. یک دربی در پیش داریم و امروز یک تمرین عالی را پشت سر گذاشتیم، خیلی خوب ریکاوری کردیم و بسیار آماده و می خواهیم به راه خود ادامه دهیم. ما آنقدر در این فوتبال تجربه داریم که می دانیم شکست بخشی از کارمان است. ما آن را فراموش کرده ایم و در کنار هواداران خود هستیم. در روزهای آینده سخت کار خواهیم کرد و پرچم پرسپولیس را برافراشته نگه خواهیم داشت. یا علی…

 

نگین یوسف پور

نگین یوسف پوریان هستم از شهر سمنان و بعنوان سردبیر این رسانه جدیدترین اخبار روز رو برای شما قرار میدم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا