دانستنی هاعمومی

5 رفتاری که باعث فراری شدن زنان از رابطه می شود!

تغییر  رفتار محبت آمیز مرد در عبور از دوران نامزدی باعث می شود زن از مرد فاصله بگیرد.

مردانی که نمی خواهند بین خود و همسرشان سردی ایجاد کنند باید به این نکات توجه کنند:

1- کنترل گری و حسادت افراطی

اگر نسبت به زنی که دوستش دارید و زندگی خود را با او شریک می شوید، رفتاری تملک و حسادت داشته باشید، پس از مدتی برای طرف مقابل آزاردهنده می شود. محدودیت های بی موردی که مردان در روابط ایجاد می کنند باعث می شود زنان از آنها فاصله بگیرند. زنانی که نمی توانند به اندازه کافی آزادانه حرکت کنند و احساس محدودیت می کنند، روابط عاشقانه خود را دوست ندارند.

این 5 رفتار باعث می شود زنان از رابطه با شما فرار کنند

2- دائماً در مورد امور مالی صحبت نکنید

مردان فکر می کنند وقتی در مورد شغل و میزان درآمدشان صحبت می کنند، جذاب به نظر می رسند. با این حال، این وضعیت که در ابتدا چندان نگران کننده به نظر نمی رسد، می تواند به مرور زمان برای زنان بسیار ناخوشایند شود.

صحبت مداوم مردان در مورد پول یکی از رفتارهایی است که زنان را از مردان دور می کند. مردی که چنین صحبت می کند ناپخته و ناامن به نظر می رسد.

 

این 5 رفتار باعث می شود زنان از رابطه با شما فرار کنند

3-بی توجهی به مراقبت های شخصی

زنان اغلب، بنا به ذات خود، همیشه نگران مراقبت و توجه شخصی خود هستند. اما مردها می توانند در این زمینه کمی بی توجه باشند. اگر مرد بوی عرق بدهد، تمیز و نامرتب نباشد، زن را از مرد دور می کند. صرف نظر از جنسیت، توجه به خودمراقبتی نشانه عشق و احترام به خود تلقی می شود.

4- رفتارهای ناشایست

در دوران نامزدی رفتار لطیف و محبت آمیز مرد نسبت به زن تغییر می کند. این باعث می شود که زنان از مردان فاصله بگیرند. مردان باید بیشترین توجه را به همسر خود داشته باشند و هرگز از مهربانی غافل نشوند.

این 5 رفتار باعث می شود زنان از رابطه با شما فرار کنند

5- خسیس باشید

اینکه مردها در زندگی اجتماعی خیلی پس انداز می کنند و همه چیز را در نظر نمی گیرند باعث می شود خانم ها از آنها دور بمانند. مردی که پول دارد اما آن را از زنی که با اوست پنهان می کند جذاب نیست. این وضعیت در طول زمان باعث ایجاد درگیری در روابط دوجانبه می شود.

 

آویسا احمدی نیا

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا