اخبار روز

مبلغ جدید بیمه تکمیلی بازنشستگان اعلام شد

بر اساس توافق کانون بازنشستگان تامین اجتماعی، تعهدات بیمه تکمیلی بازنشستگان تامین اجتماعی برای بازه زمانی آذر 1402 تا آذر 1403 افزایش یافت.

بر این اساس با توجه به ماهیت بیمه و سرانه بودن قرارداد، تدابیر و برنامه ریزی هایی از سوی شرکت بیمه تکمیلی در نظر گرفته شد که به ویژه در 5 ماه اخیر رشد و توسعه خوبی را تجربه کرده است، از جمله تعداد موسسات پزشکی طرفین قرارداد، ارائه خدمات آنلاین به افراد از حدود 5000 مرکز درمانی تا 8000 بیمارستان، آزمایشگاه و موسسه تصویربرداری و همچنین قرارداد با داروخانه های عرضه کننده داروهای بیماران خاص مانند داروخانه 13. آبان امضاء شده.

کانون مافوق بازنشستگان و مستمری بگیران تامین اجتماعی سالانه با انتشار فراخوان بیمه تکمیلی درمان تعهدات درخواستی خود را اعلام می کند و در نهایت این قراردادها برای قرارداد 1402-1403 به امضای طرفین رسید.

در نهایت با قیمت 310 هزار تومان برای هر بازنشسته، این بیمه نامه تمدید شد که نسبت به سال گذشته به معنای افزایش تکلیف بیماران خاص، صعب العلاج و اعمال جراحی بزرگ از 75 میلیون تومان به 85 میلیون تومان و افزایش از سقف خدمات آزمایشگاهی 1750 هزار تومان، هزار تومان به 2 میلیون و 250 هزار تومان افزایش یافته است.

با توجه به نیازهای مبرم جامعه و به ویژه بیماران مبتلا به بیماری های خاص، با توجه به پایان سقف خدمت در قرارداد قبلی و اینکه چند ساعت باید برای شروع قرارداد منتظر بمانند، ظرف مدت 9 روز از با شروع قرارداد در سراسر کشور بیش از 30000 معرفی نامه برای بیماران خاص و جراحی های تخصصی صادر شده است.

سال گذشته برای هر بیمه شده 205 هزار تومب سرانه بیمه تکمیلی در نظر گرفته شد.


آویسا احمدی نیا

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا