اخبار روز سینما

تولید فصل چهارم سریال پدرخوانده هارلم تایید شد

شبکه Apex فصل چهارم سریال پدرخوانده هارلم در قالب 10 قطعه تولید خواهد شد. تولید این فصل از سال 2024 در نیویورک آغاز خواهد شد.

فصل چهارمین پدرخوانده هارلم این فیلم با بازی فارست ویتاکر و تهیه کنندگی کریس برانکاتو و پل اکستاین سال آینده در نیویورک اکران خواهد شد.

ساخت فصل چهارم سریال پدرخوانده هارلم تایید شد

طبق گزارش های رسمی، فصل چهارم سریال تلویزیونی پدرخوانده هارلم با بازی فارست ویتاکر با ادامه جنگ خونین بامپی جانسون علیه خانواده های مافیایی نیویورک برای کنترل هارلم آغاز خواهد شد. او همچنین با ظهور یک رقیب بالقوه به شکل جنایتکار سیاهپوست تازه وارد فرانک لوکاس روبرو است. پس از مرگ غم انگیز مالکوم ایکس، باپی باید در کنار دخترش الیز (میراث آنتوانت کرو) با پلنگ های سیاه بجنگد.

تولید فصل چهارم سریال پدرخوانده هارلم تایید شد

مایکل رایت، رئیس MGM+ می گوید:

“بازی الهام بخش Forest Whittaker در نقش بابی جانسون یک ضدقهرمان تلویزیونی نمادین و مثال زدنی را به دنیای تلویزیون برتر معرفی کرد. بازیگران و تیم خلاق هر فصل از نظر خلاقانه و سینمایی فراتر از انتظارات هستند. “شروع فصل 4 با این گروه فوق العاده با استعداد “ما می توانیم در مورد آن بیشتر هیجان زده نباش.»

آویسا احمدی نیا

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا