اخبار روز سینما

فحش مادر تتلو پس از خبر بازگشت پسرش به ایران منتشر شد + متن

فریده وازق، مادر امیر تتلو در پستی بسیار دردناک ماجرای دردناکی را به اشتراک گذاشت. پس از انتشار خبر ورود ترکیه به داستان فیلم های منتشر شده از خانه امیر تتلو، ویدئوی کوتاه دیگری از حضور دختران طرفدار امیر تتلو در خانه منتشر شد. ماجرای فیلم های منتشر شده از خانه امیر تتلو فیلم های دیگری نیز در فضای مجازی منتشر شد عکس جوانی بسیار عجیب مادر امیر تتلو که هیچکس چهره اش را نمی شناسد منتشر شد.

فریده وثیق نوشت: قسم می خورم در کوچه پس کوچه های شهر در محله ای بودم که زنان جلوی در مشغول تمیز کردن حبوبات و سبزی بودند و هرکس از آنجا رد می شد پشت سرشان حرف می زد.

فریده که آن زمان مریم نام داشت برای رسیدن به محل کارش در آن سوی بزرگراه مجبور شد از کوچه ای بگذرد.

روزی زنی در خیابان جلوی من را گرفت و گفت: می بینم که تو این زندگی سخت کار می کنی، حرفی برای گفتن دارم، قسم بخور که غمگین نباشی. و گفتم: بگو.

تهمت زد، گیج شدم، افتادم زمین، دلم شکست، شاید مردم. این غیرانسانی ها را بارها شنیدم چون زنی ساده لوح بودم که می خواست سه فرزندش را زیر پر و بال خود نگه دارد.

اما من آه عمیقی کشیدم، می خواستم از آن محله نفرین شده حرکت کنم، کامیون آماده حرکت بود، مردم دنبال ماشین می دویدند، گریه می کردند و طلب بخشش می کردند.

گفتم: خدایا من این قوم را به تو می سپارم، تو شاهد بودی که با من چه کردند.

چند سال بعد یه روز داشتم از اونجا رد می شدم، کشیدم تو کوچه، یکی از اهالی بهم می گفت فلانی سرطان داره، پسر کوچولویش مرده، دختر کوچولویش فوت کرده و… بر. -و-این چیزی است که اتفاق افتاد.

عصبانیت به گلویم آمد، سوار ماشین شدم و با گریه دور شدم و گفتم: پروردگارا تو بیداری و گوش می دهی، امروز صبح همان حس تکرار شد.

مواظب خودت باش ای فریده دوباره مریم باش .. میبینم هر راهی که به امیر تتلو نشون دادی تا صفحه های کثیفت دیده بشه به خدا قسم به زودی نتیجه رو خواهی دید.

آخه بی مهری ها با امیر من چه کردند که به من نگفتند قاضی، قضاوت، قضاوت کن تمام شد که از قضاوت خجالت می کشی.

نرمی، لطافت، صفا، جریان عشق، معرفت و نور الهی را برای قلب تاریک و خشنتان آرزومندم.

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا