اخبار روز سینما

تریلر انیمیشن Suicide Squad Isekai منتشر شد!

شرکت اخیرا دی انیمیشن جدید تحت عنوان Si تریلر انیمیشن Suicide Squad Isekai این موضوع افکار زیادی را به همراه داشت.

انیمیشن جدید Suicide Squad این محصول مشترک WIT Studio و Warner Japan است. Eiji Uehara و Tapi Nagatski (نویسنده مانگای Re:Zero) انیمه نویسان مطرحی مانند Re:Zero، Vivy: Fluorite Eye’s Song و After the Rain برای نوشتن داستان این مجموعه انیمیشنی همکاری کردند. علاوه بر این، شخصیت ها توسط Akira Amano (طراح شخصیت انیمه Psycho-Pass) طراحی شده اند.


ادامه مطلب را در زیر بخوانید

بیشتر بخوانید:


تریلر انیمیشن Suicide Squad Isekai منتشر شد!

در 3 جولای 2022، دی سی، برادران وارنر. یک سریال انیمیشنی محصول ژاپن و استودیو WIT را اعلام کرد. تریلر رسمی فیلم Suicide Squad Isekai علاوه بر طراحی شخصیت برای جوکر و هارلی کوین، گروهی از بازیگرانی که در این سریال کار می کردند نیز نقش داشتند.

استودیو WIT برای طرفداران انیمه نیازی به معرفی ندارد. این تیم شهرت خود را با کار بر روی سه فصل اول حمله به تایتان به دست آورد. MAPPA تولید AOT را در فصل 4 بر عهده گرفت و راه را برای WIT برای انجام پروژه های دیگر هموار کرد.

جوخه انتحار، مجموعه‌ای از کتاب‌های کمیک دیاین شخصیت‌ها پس از اولین حضور در کمیک‌های دهه 1950 The Brave و The Bold توسط جان اوسترندر مدرن‌سازی شدند. مجموعه کتاب های مصور دو فیلم (2016 و 2021) دریافت کرد که در مجموع 914 میلیون دلار در باکس آفیس جهانی فروختند. استودیو WIT انیمه مورد انتظار خود را در تاریخ نامشخصی در سال 2024 منتشر خواهد کرد.

بیشتر بخوانید:

نظرات شما در مورد همکاری دی C با WIT Studio چیست؟ لطفا نظرات خود را در قسمت نظرات بنویسید. شکل برای به اشتراک گذاشتن

آویسا احمدی نیا

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا