اخبار روز سینما

واکنش مردم به پست اینستاگرامی بازتاب آنلاین درباره پایان ابدی خندوانه. حیف است، «خنده» شادی خانواده ها بود.

بازتاب آنلاین چهارشنبه هشتم آذر او ویدیویی از اوایل سال 1401 را در صفحه اینستاگرام خود بازنشر کرد. ویدیویی از صحبت های خودش که توضیح می دهد هرگز در «خندوانه» نگفته که شرایط زندگی عالی است و تلاشش در کل برنامه فقط ایجاد حس خوب بوده است. بازنشر این ویدیو و توضیح بازتاب آنلاین که احتمالاً دیگر هرگز خنده دار نخواهد شد، واکنش های بسیاری را از سوی مخاطبان در پی داشته است. بیشتر مخاطبان نوشتند که اکانت خنده دار با دیگر برنامه های تلویزیونی متفاوت است و دلشان برای آن تنگ شده است.

به گزارش بازتاب آنلاین، بازتاب آنلاین در توضیح ویدیوی منتشر شده از اظهاراتش نوشت که شرایط را درک می کند و هرگز نمی خواست اوضاع بزرگ به نظر برسد. من هرگز از گوش دادن به انتقاد درست طفره نمی رفتم زیرا همیشه به کیفیت و پیشرفت اهمیت می دهم. از خودم، از فرهنگم، از آثارم و از گروه بزرگی که با من همکاری می کنند. یک روز به دلیل دلخوری های شخصی، مردی در سفر و تصمیم خانوادگی ما عجله کرد و من هم مثل اکثر اوقات از کنارش رد شدم. اما تفلک گرفتار انتقاد خودش شد و … با گذاشتن این ویدیو قصد ندارم جواب شخص خاصی را بدهم اما بد نیست برای کسانی که بدون آگاهی و آگاهی و با دقت و درستی، مسخره نگاه می کنند. بیان اشتباه . تحلیل و تفسیرهای نادرست، این توضیحات کوتاه را ببینید و دلایل مناسب و منطقی برای عصبانیت خود بیابید. همچنین سرگرم کننده است، که دیگر در مورد آن چیزی نمی شنوید و احتمالا نخواهید شنید.”

بازتاب آنلاین نزدیک به یک دهه با تهیه کنندگی «خندوانه» توانست یکی از موفق ترین و پرمخاطب ترین برنامه های تاریخ تلویزیون را پخش کند.

این پست اینستاگرامی واکنش های بسیاری را از سوی مخاطبان به همراه داشت. در میان بیش از 4 هزار کامنت گذاشته شده در این پست، بخش قابل توجهی از نظرات درباره این برنامه مثبت است. خیلی ها نوشته اند با رفتن بازتاب آنلاین، مهران مدیری، سروش صحت و احسان علیخانی از تلویزیون، دیگر امیدی به این خانه های رسانه ای نمانده است.

عده ای ابراز حسرت کردند و نوشتند: «خیلی ها خوشحال بودند و هنوز منتظرند که دوباره شروع شود»، «این تنها برنامه ای بود که بعد از سال ها دوباره خانواده ها را گرد هم آورد»، «جوان، تو عالی هستی و فقط همین است». خنده دار وقتی همه در شرایط سخت بودیم مثل مرهمی بود و نور امیدی برای دلمان “دیگر برنامه های خوبی در تلویزیون وجود ندارد و اصلا نمی توانی آن را نگاه کنی”، “خنده هایش مایه اش بود” شادی برای بسیاری از مردم، در روزهای سخت باعث شد حداقل یک ساعت بخندیم و از مشکلات دور شویم.

تعداد کمی از کاربران اما همچنان از عملکرد رامبد انتقاد کردند و نوشتند: «رامبد جان، چطور می‌توانی بدهکار باشی، با کرایه عقب افتاده، با حقوق ماهانه هشت میلیون زندگی کنی و بعد بگویی من عالی هستم؟» سخت است انتظار داشته باشیم از افرادی که مدام فشار می آورند شاد باشند، «وقتی می گویی من باحالم، مسئولان فکر می کنند زندگی ما شاد است و مشکلی نداریم» و…

برخی نیز ابراز امیدواری کرده اند که شرایط تلویزیون بهتر شود، از برهوت فعلی دور شود، چهره های مطرح به این رسانه برگردند و دوباره شاهد ساخت «خندوانه» باشیم.

نمایش «خندوانه» همزمان با شروع فعالیت شبکه نسیم از اوایل دهه 90 به مرحله تولید رسید که موفقیت این برنامه به حدی بود که 8 فصل ساخته شد و در نهایت با پایان فصل هشتم گذشته پرونده بسته شد. تابستان

آویسا احمدی نیا

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا