اخبار روز سینما

«تگزاس3» با بازی پژمان جشمیدی در نوروز اکران می شود!/جزئیات

در ادامه اطلاعاتی درباره مراحل تولید فیلم تگزاس ارائه می شود.

فیلم سینمایی «تگزاس 3» این روزها در حال تولید است و  اطیابی چند وقت پیش در با یکی از رسانه‌ها مصاحبه کرد و گفت که مخاطبان همچنان منتظر کارهای کمدی از او باشند، وی گفت  «برای دوستداران  فیلم سینمایی تگزاس هم می‌گویم که به پایان مراحل پیش‌تولید این فیلم نزدیک می شویم و این فیلم به زودی راهی پرده سینماها خواهد شد.»

به گزارش فارس، «تگزاس 2» در سال 1398 اکران شد و توانست بیش از 25 میلیارد تومان در گیشه سینمای ایران بفروشد. پیش از آن «تگزاس 1» در سال 1397 در سینماها اکران شد و بیش از 14 میلیارد تومان فروخت.

ساعد هدایتی، سید جواد هاشمی و سیاوش چراغی‌ پور به فیلم سینمایی «تگزاس 3» به کارگردانی مسعود اطیابی و تهیه کنندگی ابراهیم عامریان پیوستند.نعمیه نظام دوست، گابریل پتری، پژمان جمشیدی، سام درخشانی، ژاله صامتی و مهدی هاشمی،، دیگر بازیگران این فیلم به حساب می آیند. فیلمبرداری این فیلم آغاز شده است و بیشتر بازیگران اصلی «تگزاس 2» در «تگزاس 3» حضور دارند و تا 3 گانه اطیابی، تکمیل شده است و امید خواهد بود که قسمت پایانی این فیلم یکی از پرفروش‌های گیشه سال 1403 است. علاوه بر این، برخی خبرهای تایید نشده حاکی از آن است که تهیه کنندگان تگزاس در حال آماده شدن برای اکران در گیشه نوروزی  هستند.

آویسا احمدی نیا

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا