اخبار روز سینما

اسپین آف تازه سریال The Boys در مسیر ساخت و تولید!/جزئیات

سریال پسران (The Boys) یکی از پرطرفدارترین آثار شبکه آمازون که اخیراً خبر  اسپین آف جدید سریال The Boys به بازار عرضه شده است.

به گزارش فیگار و به نقل از ورایتی: آمازون در حال توسعه یک سریال اسپین آف اسپانیایی از سریال محبوب ابرقهرمانی «The Boys» است که داستان آن در مکزیکو سیتی می گذرد و هنوز جزئیات دقیقی از داستان مشخص نیست. . نام سری جدید «The Boys: Mexico» است.

اسپین آف جدیدی از The Boys در حال فیلمبرداری است

سریال The Boys: Mexico به وسیله شرکت‌های تلویزیونی سونی و استودیوهای آمازون ساخته خواهد شد و «گرت دانت آلکوسر» (Gareth Dunnet Alcocer) مسئولیت نویسندگی این سریال را بر عهده می گیرد. از طرف دیگر، «اریک کریپکی» (Erik Kripke)، «ست روگن» (Seth Rogen)، «اوان گولدبرگ» (Evan Goldberg) و «جیمز ویور» (James Weaver) از شرکت «Point Grey Pictures»، «نیل اچ. موریتز» (Neal H. Moritz) و «پاوون شتی» (Pavun Shetty) از شرکت «Original Film» تهیه‌کنندگان اجرایی این سریال به حساب می آیند.

اسپین آف جدید سریال The Boys

اگر این پروژه پیشرفت کند، سومین سریالی خواهد بود که در دنیای  «The Boys»تولید می شود و فصل چهارم آن در سال 2024 پخش خواهد شد. Prime Video اخیراً اولین فصل از Gen V را منتشر کرده است که داستان دانشگاهی برای ابرقهرمانان است که توسط Vought International اداره می شود.

این سریال در 29 سپتامبر پخش شد و در ماه اکتبر برای فصل دوم تمدید شد. پیش از این، Prime Video مجموعه انیمیشن The Boys Presents: Diaabolikal را منتشر کرده بود که از هشت داستان مستقل تشکیل شده بود و چندین بازیگر از The Boys در آن حضور داشتند.

آویسا احمدی نیا

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا