اخبار روز سینما

مازیار لرستانی در واکنش به مرگ هنرمندان از همه حلالیت طلبید!/جزئیات

متاسفانه در این روزها چهره های معروف و دوست داشتنی در کشور از بین ما رفتند که منجر شد تا مازیار لرستانی واکنش متفاوتی در این باره نشان دهد.

به گزارش شمانیوز به نقل از بازتاب آنلاین؛ مازیار لرستانی متولد 31 خرداد 1345 است.  نام قدیمی مازیار لرستانی شهره صالحی بود و او اصالتا لر است. پدر مازیار لرستانی قاضی بازنشسته و مادرش فرهنگی بازنشسته است.

وی دارای یک خواهر و یک برادر است. مازیار لرستانی، چهارشنبه ۲۲ تیر 1401 تغییر جنسیت خود را اعلام کرد و از آن پس با تصویر و نامی مردانه به فعالیت های خود ادامه می دهد.

مازیار لرستانی

در سال 1402 هنرمندان مشهوری چون  کیومرث پوراحمد، داریوش مهرجویی، فردوس کاویانی، فریماه فرجامی، بیتا فرهی، پروانه معصومی و… در کمال ناباوری از میان ما رفتند که از دست دادن آنها برای جامعه هنری ایران، به ویژه برای بسیاری بازیگران ، مصیبت بزرگی است. اتفاقا مازیار لرستانی یکی از بازیگران سینما و تلویزیون کشورمان چندی پیش به درگذشت سلبریتی های معروف واکنش نشان داده و با انتشار عکس خودش از همه طلب بخشش کرده است که در ادامه این قسمت خواهید دید.

مازیار لرستانی با انتشار تصویری متفاوت از خود نوشت:

چون حضرت عزرائیل دور جامعه هنری ایران می چرخد….

قبل از اینکه دیر شود احساس کردم لازم است:

خانواده،

شرکا،

دوستان،

افراد صفحه من،

مردم شریف… و… همه و همه

از شما طلب بخشش دارم


آویسا احمدی نیا

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا