اخبار روز

جزئیات نرخ سود سپرده بانکی!

در ادامه می توانید جزئیات نرخ سود بانکی را مطالعه کنید.


آیا نرخ سود بانکی افزایش می یابد؟ الان نرخ سود بانکی چقدر است؟ کدام بانک ها بیشترین نرخ سود بانکی را پرداخت می کنند؟ چندی پیش بانک مرکزی ایران نرخ جدید سود بانکی و نرخ سود بانکی را اعلام کرد. سود بانکی امانرخ در کدام بانک بیشتر است

رئیس کل بانک مرکزی امروز خبر مهمی داد: رئیس کل بانک مرکزی گفت: نرخ سود بانکی تغییر نمی کند.

محمدرضا فرزین امروز، ۱۰ آذرماه، با تاکید بر رعایت نرخ سود سپرده های ابلاغی از سوی شبکه بانکی، گفت: بانک ها موظفند نرخ سود سپرده ها و آن دسته از بانک هایی که خارج از مقررات بانک مرکزی در مورد نرخ سود فعالیت می کنند را رعایت کنند. نرخ سود سپرده ها، متخلف بوده و پرونده برای رسیدگی به پلیس آگاهی ارسال می شود. به علاوه، ما قصد تغییر نرخ سود بانکی را نداریم.

اخبار دریافتی حاکی از آن است که بر اساس مشاهدات میدانی برخی شعب، نرخ سود سپرده های بانکی از نرخ های مصوب شورای پول و اعتبار فراتر رفته است.

مشاوره پول و اعتبار بهمن ماه گذشته نرخ سود جدید سپرده های بانکی را اعلام کرد. بر اساس بخشنامه مذکور، سقف نرخ سود سپرده های بانکی برای سپرده های کوتاه مدت 5 درصد، سه ماهه 12 درصد، شش ماهه 17 درصد، یک ساله 20.5 درصد، دو ساله 21.5 درصد و 22.5 درصد تعیین شده است. ٪ برای سه سال. . بررسی میدانی دیگری است که نشان می دهد برخی از بانک ها بخشنامه سود سپرده های بانکی را تصویب کرده اند. اتفاقی که پیش از این در بازار پول تجربه شده بود.


آویسا احمدی نیا

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا