اخبار روز سینما

گریم متفاوت هوتن شکیبا در سینما به بهانه لو رفتن عکسش در فیلم هفتاد سی!/عکس

در ادامه گریم های متفاوت هوتن شکیبا را در بازی هایش بررسی کرده ایم.

با انتشار اولین تصویر از فیلم «هفتاد و سی» به عنوان اولین تجربه سینمایی بهرام افشاری، گریم و نقش جدید هوتن شکیبا در این فیلم مشخص شد. شکیبا از اواسط دهه نود و پس از تجربه موفق بازی در سریال لیسانسه ها و سپس درخشش در فیلم «شبی که ماه کامل شد» مورد توجه قرار گرفت. در این سال ها نقش های مختلفی را با گریم های متفاوت بازی کرد و خود را در سینمای ایران تثبیت کرد. شکیبا اکنون بازیگر نقش اول فیلم دوست قدیمی اش بهرام افشاری است و در تصویر منتشر شده در رسانه ها او را با چهره و لباس یک مرد طبقه پایین جامعه می بینیم.

به گزارش بازتاب آنلاین، هوتن شکیبا یکی از بازیگران موفقی است که از تئاتر به تلویزیون و سینما گذر کرد. بازیگری که سال ها روی صحنه تئاتر عرق ریخت و نقش های سخت و پر زحمتی را بازی کرد تا اینکه بالاخره توانست خود را به کارگردانان سینما و تلویزیون ثابت کند. مثل بهرام افشاری که با سابقه طولانی در تئاتر وارد عرصه سینما شد و در مدت کوتاهی خوش درخشید. این دو نفر هم اکنون برای اجرای یک اتفاق مهم در فیلم «هفتاد و سی» در کنار هم هستند. شکیبا به جز «هفتاد سی» در فیلم سروش صحت نیز بازی می کند.

گریم متفاوت هوتن شکیبا در سینما به بهانه لو رفتن عکسش در فیلم هفتاد سی!/عکس

هوتن شکیبا با گریمی متفاوت در فیلم هفتادسی مقابل دوربین بهرام افشاری ظاهر شد.

آنچه در تصویر اول فیلم منتشر شده است.هفتاد و سی به کارگردانی بهرام افشاری خیلی مهم است، گریم هوتن شکیبا متفاوت است. در این تصویر او را با شلوار ورزشی آبی، لباس خواب راه راه و کتی چروک می بینیم. در حالی که صورتش عصبانی است و گویی راه اشتباه را به کسی نشان می دهد که از او دور می شود. شکیبا این بار موهایش را به سمت چپ شانه کرد و دوباره سبیل گذاشت. آرایشی که کاملا با این ظاهر ترکیب می شود.

یکی از نکات مهم در کارنامه شکیبا توانایی او در ایفای نقش های مختلف با گریم های متفاوت است. شکیبا با بازی حبیب در سریال لیسانسه ها به کارگردانی سروش صحت در بین مردم به شهرت رسید. او در این سریال با موهای مجعد پرپشت، ابروهای به هم پیوسته و چشمانی کمی برگردان ظاهر شد. او بسیار زشت بود و ظاهر زشت او عامل جذابیت او شد.

او در “شبی که ماه کامل شد به کارگردانی نرگس آبیار در نقش عبدالحمید ریگی با مو و ریش نسبتا بلند ظاهر شد. مردی که تحت تاثیر برادرش عبدالمالک ریگی اقدام به کشتن همسرش کرد. شکیبا در این فیلم بلوچی صحبت کرد و همین ویژگی به یکی از اتفاقات مهم شخصیت او تبدیل شد.

گریم متفاوت هوتن شکیبا در سینما به بهانه لو رفتن عکسش در فیلم هفتاد سی!/عکس
هوتن شکیبا در فیلم تی تی با ظاهری متفاوت به ایفای نقش پرداخت.

در فیلم “تی تی به کارگردانی آیدا پناهنده شکیبا را به عنوان خواننده و مست دیدیم. او لباس های روشن، کلاه و دستبند طلا، گردنبند و انگشتر به تن داشت. او زیاد حرف می زد و قمار می کرد و دعوا می کرد. چهره و پوشش شکیبا در این فیلم کاملاً با نقش همخوانی داشت.

در فیلم “ابلق  به کارگردانی نرگس آبیار در نقش مردی لات و کفترباز ظاهر شد. مردی که جز کبوتر و شرط بندی به هیچ چیز فکر نمی کرد. به سر و صورتش دست نمی زد و لباس تمیز نمی پوشید. ریش پرپشت و نامرتب و موهای کوتاهی داشت. او به جای انگشتر، انگشتر عقیق می‌کرد و از ظاهرش می‌توان فهمید که متعلق به چه طبقه اجتماعی است. حال با نگاهی به تصویر او در فیلم «هفتاد سی» می توان پیش بینی کرد که شاید نقش ابلق در این فیلم نیز به چشم بیاید. هرچند از نظر چهره با نقش او در ابلق کاملا متفاوت است.

گریم متفاوت هوتن شکیبا در سینما به بهانه لو رفتن عکسش در فیلم هفتاد سی!/عکس
شکیبا در فیلم ابلق گریم زیادی داشت که چهره او را به کلی تغییر داد.

او در فیلم «ملاقات خصوصی» به کارگردانی امید شمس با موهای تمیز و سبیل ظاهر شد و در زندان لباس تمیز به تن داشت و آنقدر خوب صحبت کرد که توانست دل دخترانی را که از زندان بیرون می آمدند به دست آورد. خواندن کتاب‌های خارجی در زندان و آموزش زبان به زندانیان به او منزلت خاصی می‌بخشید.

شکیبا در سریال رهایم کن به کارگردانی شهرام شاهحسینی با گریمی متفاوت از همیشه ظاهر شد و توانست چهره مرد عاشقی را به رخ بکشد که سال هاست در شهر زندگی می کند و حال و هوای بسیار متفاوتی با برادرش دارد. او با این ظاهر به خوبی می تواند رقیب عشق برادرش شود.

با توانایی خاصی که از شکیبا در ایفای نقش های مختلف می شناسیم، می توان مطمئن بود.هفتاد و سی با این گریم و کارگردانی جالب بهرام افشاری یک رویداد را خاص کنید. افشاری پیش از این نمایش «جوجه تیغی» را به تنهایی روی صحنه برده بود و تجربه موفقی را در زمینه کارگردانی تئاتر در کارنامه کاری خود به یادگار گذاشته بود.

آویسا احمدی نیا

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا