اخبار روز

هانتر بایدن در دادگاه استیضاح پدرش شهادت می دهد

 

وکلای هانتر بایدن، پسر رئیس جمهور آمریکا، اعلام کردند که وی با درخواست کنگره آمریکا برای شهادت در برابر کمیته نظارت مجلس نمایندگان موافقت کرده است.

ابی دیوید لوول، وکیل بایدن در نامه ای به رئیس کمیته نظارت مجلس نمایندگان آمریکا نوشت: «ما با پیشنهاد شما موافقیم.» (هانتر) بایدن در جلسه استماع عمومی شرکت خواهد کرد.

این کمیته کنگره آمریکا در ابتدای ماه نوامبر پسر جو بایدن رئیس جمهور آمریکا را به عنوان شاهد در پرونده فعلی کنگره با هدف استیضاح رئیس جمهور آمریکا احضار کرد.

وکیل بایدن گفت که موکلش اصرار دارد که جلسه علنی باشد زیرا او نگران “نشت های انتخابی، رونوشت های دقیق و تصاویر ویرایش شده” از جلسه است.

کمیته نظارت مجلس نمایندگان آمریکا در حال تحقیق درباره جو بایدن و خانواده اش به اتهام کلاهبرداری مالی و طرح های فساد است.

در ماه سپتامبر، کوین مک کارتی، رئیس وقت مجلس نمایندگان آمریکا، پس از علنی شدن اتهامات مربوط به انباشت ثروت غیرقانونی توسط بایدن و پسرش، درخواستی را برای استیضاح جو بایدن ارائه کرد. خانواده بایدن متهم به افزایش ثروت از طریق دریافت رشوه از خارجی ها و استفاده از نفوذ آنها برای تأثیرگذاری بر ثروت خود شده است.

رئیس جمهور آمریکا تمامی این اتهامات را رد کرده و مدعی شده است که هرگز با پسرش در مورد قراردادهای تجارت خارجی صحبت نکرده است.

310310

نگین یوسف پور

نگین یوسف پوریان هستم از شهر سمنان و بعنوان سردبیر این رسانه جدیدترین اخبار روز رو برای شما قرار میدم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا