اخبار روز سینما

تاریخ و زمان انتشار سریال امپراتور بادها در آی فیلم (جومونگ) + زمان پخش

سریال امپراطور بادها از امشب جایگزین درام «افسانه جومونگ» خواهد شد.. درام «امپراتور بادها» در ژانر درام، تاریخی و اکشن است و توسط وان کیو چوی و جین اوک جونگ نوشته شده است.

این سریال جومونگ 2 نیز نامیده می شود زیرا ادامه افسانه جومونگ است و داستان این سریال سال ها پس از ماجراهای سریال جومونگ اتفاق می افتد و درباره سومین پادشاه گوگوریو موهیول است که پیشگویی های منفی در مورد خود دارد. از بدو تولد و به خاطر همین پیشگویی ها توسط پدرش پادشاه یوری تبعید شد و به غار جیرین مقبره شاه جومونگ اول منتقل شد و…

در «امپراتوری بادها» سونگ ایل گوک، پارک گان هیوک، کیم سانگ هو، چوی جونگ وون، کیم جونگ هوا، ایم جونگ یون، کیم ونگ جونگ، کیم میونگ سو، لی سی یانگ، هان جین هی، کیم وون هیو و پارک سانگ ووک این نقش را بازی کرد.

سریال امپراطور بادها هر شب ساعت 19:00 به مدت 90 دقیقه پخش و ساعت 17:30 از شبکه تماشا بازپخش می شود.

سریال جدید ترسناک و جنایی بلژیکی «منطقه سفید» از عصر امروز جایگزین سریال «اسرار بروکنوود» خواهد شد.

داستان سریال منطقه متروکه در شهری دورافتاده به نام “ویله فرانچی” در دل جنگل های فرانسه روایت می شود. مکانی که تعدادی جنایات وحشتناک در آن انجام شد. در همین حال، یک افسر پلیس و یک دادستان جدید عجیب این پرونده های جنایی را حل می کنند و راز پشت آنها را فاش می کنند.

سریال منطقه سفید هر شب ساعت 23:00 پخش می شود و دوباره ساعت 17:11 پخش می شود.


آویسا احمدی نیا

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا