اخبار روز سینما

تریلر فیلم The Book of Clarence منتشر شد

کتاب کلارنس یک فیلم کمدی، درام و حماسی است که در سال 2024 اکران خواهد شد. استودیو “سونی پیکچرز” به تازگی تریلر فیلم The Book of Clarence توضیح داد

این فیلم کمدی به کارگردانی جیمز ساموئل و تهیه کنندگی رپر معروف جی زی ساخته شده است. بازیگران: لیکیت استنفیلد، عمر سای، آنا دیوپ، آر جی سیلر، دیوید اویلوو، مایکل وارد، آلفری وودارد، تیانا تیلور، کالب مک لافلین، “اریک کافی-آبرفا”، “ماریان ژان باپتیست”، “جیمز مک آووی” و “بندیکت” «کامبربچ» نقش ها را بازی می کرد.


ادامه مطلب را در زیر بخوانید

بیشتر بخوانید:


تریلر فیلم The Book of Clarence منتشر شد

Clarence Book اولین نمایش جهانی خود را در شصت و هفتمین جشنواره فیلم لندن BFI در 11 اکتبر 2023 خواهد داشت (19) مهر 1402) و موفق به دریافت بازخورد مثبت شد. تریلر فیلم کتاب کلارنس این فیلم قرار است در تاریخ 12 ژانویه 2024 توسط TriStar Pictures در ایالات متحده اکران شود.

تریلر فیلم The Book of Clarence نشان می دهد که داستان فیلم در شهر اورشلیم در سال 29 پس از میلاد می گذرد. مردی به نام “کلارنس” ادعا می کند که مسیح جدید است و می خواهد پیام جدیدی از طرف خدا به مردم بدهد. به نظر می رسد که او قصد دارد از شر بدهی های خود خلاص شود و زندگی جدیدی را با هدف آمدن عیسی مسیح آغاز کند. پس از اکران محدود در جشنواره فیلم BFI، این فیلم امتیاز 93% را از 14 منتقد در وب سایت جمع آوری نقد Rotten Tomatoes دریافت کرد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما در مورد فیلم The Book of Clarence چیست؟ لطفا نظرات خود را در قسمت نظرات بنویسید. شکل برای به اشتراک گذاشتن

آویسا احمدی نیا

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا