اخبار روز

دستگیری شکارچی متخلف محیط زیست کوهدشت

به گزارش لرستان بازتاب آنلاین ، مدیرکل محیط زیست لرستان گفت: شکارچی غیرمجاز که یک سر بز کوهی را شکار می کرد با شناسایی توسط همیاران محیط زیست با دستور قضایی دستگیر و یک قبضه اسلحه ساچمه زنی و تعدادی فشنگ همراه از وی کشف و ضبط شد.

وی افزود: یک شکارچی متخلف در منطقه مقبره شهرستان کوهدشت که اقدام به شکار یک بز کرده بود در تاریخ 13 آذر 1402 پس از شناسایی مخفیگاهش با دستور قضایی دستگیر شد.

علی سالاروند گفت؛ تصاویر شکار بز کوهی این فرد به نمایندگی از داوطلبان در اختیار همکاران اداره کل حفاظت محیط زیست قرار گرفت و با کمک داوطلبان و ماموران انتظامی شهرستان کوهدشت، عامل جنایت از مخفیگاهش شناسایی و دستگیر شد. با حکم قضایی .

حسین زرین کیا فرمانده یگان حفاظت استان نیز در پایان این پیام گفت: در بازرسی از منزل عامل جنایت آلات و ادوات جنایت شامل یک قبضه ساچمه زنی و تعدادی فشنگ همراه آن کشف و ضبط شد.

زارین کیا افزود؛ صورتجلسه اولین جلسه مبنی بر تخلف توسط محیط بانان و ماموران انتظامی شهرستان کوهدشت تنظیم و با تشکیل پرونده و سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی شد.

اداره کل حفاظت محیط زیست استان لرستان ضمن تقدیر از دستگاه قضایی و پلیس آگاهی شهرستان کوهدشت و همچنین عملکرد خوب همیاران محیط زیست در شناسایی و دستگیری شکارچی متخلف، از همه دوستداران طبیعت خواست در صورت داشتن تلفن گویا با شماره تلفن 1540 تماس بگیرند. تشخیص تخلف .

نگین یوسف پور

نگین یوسف پوریان هستم از شهر سمنان و بعنوان سردبیر این رسانه جدیدترین اخبار روز رو برای شما قرار میدم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا