اخبار روز سینما

انتشار تریلر فیلم Society of the Snow + ویدیو

The Snow Society یک فیلم هیجان انگیز آرژانتینی است که قرار است سال آینده اکران شود. دیشب سرویس استریم «نتفلیکس» تریلر فیلم The Snow Society را منتشر کرد.

فیلم Snow Society به کارگردانی JA Bayona درباره فاجعه پرواز در کوه های آند اروگوئه در سال 1972 است. این فیلم بر اساس کتابی به همین نام نوشته پابلو ویرچی ساخته شده است که زندگی 16 بازمانده سقوط هواپیما را روایت می کند.

تریلر فیلم Snow Society منتشر شد

فیلم «جامعه برف» در بیست و هشتمین جشنواره بین المللی فیلم ونیز به نمایش درآمد و با استقبال چشمگیر تماشاگران مواجه شد. دیشب در نتفلیکس تریلر Society of the Snow منتشر شد.

این فیلم در تاریخ 15 دسامبر 2023(24 آذر 1402)  در تعداد محدودی سینما اکران خواهد شد و پس از آن در 4 ژانویه 2024 (14 دی 1402) به نتفلیکس می آید. علاوه بر این، این فیلم به عنوان نماینده اسپانیا برای بهترین فیلم بلند بین المللی در اسکار 96 انتخاب شد و ممکن است برنده این جایزه شود.

از بازیگران این فیلم می توان به  «انزو وگرینچیک»، «آگوستین پاردلا»، «ماتیاس رکالت»، «استبان بیگلیاردی»، «دیگو وگزی»، «فرناندو کونتیژیانی گارسیا»، «استبان کوکوریچکا»، «رافائل فدرمان»، «فرانسیسکو رومرو»، «والنتینو الونسو»  اشاره کرد.

بازیگران این فیلم را بازیگرانی از اروگوئه و آرژانتین تشکیل می دهند که اکثر آنها تازه شروع به کار کرده اند.

در تریلر فیلم جامعه برف  در سال 1972، پرواز 571 نیروی هوایی اروگوئه که برای پرواز یک تیم راگبی به شیلی چارتر شده بود، در قلب کوه های آند سقوط کرد و 16 بازمانده مجبور شدند با مشکلات مختلفی دست و پنجه نرم کنند.

آویسا احمدی نیا

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا