اخبار روز سینما

گروه متالیکا اولین گروه متال است که کنسرت خود را در عربستان سعودی برگزار می‌کند!/جزئیات

گروه متالیکا با انتشار توییتی اعلام کردند که ماه آینده اولین کنسرت خود را در عربستان برگزار می کنند و اولین گروه متال خواهند بود که در این کشور به اجرای برنامه می پردازند.

گروه هارد راک متالیکا (Metallica) در توییتی اعلام کرد که برای اولین بار در 40 سال فعالیت حرفه ای خود در عربستان سعودی کنسرت برگزار می کند. این کنسرت در تاریخ 14 دسامبر 2023 (23 آذر 1402) در ریاض، پایتخت عربستان سعودی برگزار می شود.

گروه متالیکا عربستان سعودی کنسرت برگزار می کند

کشور عربستان سعودی اخیرا میزبان مسابقاتWWE بوده و هم اکنون کنسرت متالیکا را آماده می کند این گروه محبوب تنها گروه راک و متال است که در تمام قاره های جهان کنسرت برگزار کرده است. اکنون می توان از آنها به عنوان اولین گروهی یاد کرد که این سبک کنسرت را در کشوری در منطقه خاورمیانه اجرا کرد.

گروه متالیکا

علاوه بر«متالیکا»، «فارل ویلیامز»، «کریس براون»، «اچ‌ای آر»، «بلک آید پیز»، «جی بالوین» و «آن ماری»  نیز در این فستیوال که در عربستان برگزار می شود به اجرای برنامه خواهند پرداخت. این جشنواره سال گذشته نیز برگزار شد و بیش از 600 هزار نفر در آن شرکت کردند. به همین دلیل «جیمز هتفیلد»، ووکالیست و گیتاریست متالیکا  اعلام کرد که می خواهند عربستان را به فهرست کشورهایی که در آن کنسرت اجرا می کنند اضافه کنند.

این گروه در توییتی نوشت:

هنوز نمی توانیم با سال 2023 خداحافظی کنیم. چون فرصت بسیار خوبی داشتیم تا در یکی از بزرگترین جشنواره هایی که تا به حال به آن رفته ایم و در کشوری که کمتر به آن سفر کرده ایم، اجرا کنیم. من با افتخار می گویم که آنها اولین گروه هارد راک هستند که پنج شنبه 14 دسامبر در ام‌دی‌ال‌بیست  در ریاض، عربستان سعودیاجرا می‌کنند و ما نیز آنجا خواهیم بود.

 

آویسا احمدی نیا

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا