اخبار روز سینما

مایکل والدرون برای نوشتن فیلم Avengers: Kang Dynasty استفاده کرد

مایکل والدرون فیلمنامه نویس و تهيه كننده محبوب و معروف آمریکایی که با آثاری چون  ریک و مورتی، لوکی و دکتر استرنج در چندجهانی دیوانگی شناخته می شود  به عنوان نویسنده برای فیلم Avengers: The Kang Dynasty انتخاب شد

مایکل والدرون به عنوان نویسنده فیلم انتقام جویان: سلسله کنگ برگزیده از سری فیلم های استودیو مارول. قبلاً برای نوشتن فیلم  «انتقام جویان : جنگ‌های مخفی» (Avengers: Secret Wars) انتخاب شده بود که به عنوان فیلمی بعد از «انتقام جویان : سلسله کنگ» (Avengers : The Kang Dynasty) منتشر خواهد شد و حالا او برای هر دو فیلم فیلمنامه خواهد نوشت.

مایکل والدرون فیلم Avengers: Kang Dynasty را نوشت

والدرون به یکی از قابل اعتمادترین ذهن های خلاق مارول تبدیل شده است. او قبلاً فصل اول سریال «لوکی» (Loki)را ساخته و نوشته است و همچنین «دکتر استرنج در جهان چندگانه دیوانگی» (Doctor Strange in The Multiverse of Madness) نوشته است. بنابراین منطقی است که مارول استودیو والدرون را برای نوشتن هر دو فیلم انتخاب کند. کوین فایگی، رئیس استودیو مارول، تهیه کننده این فیلم ها خواهد بود.

مایکل والدرون، نویسنده سلسله کنگ

آخرین اخبار حاکی از آن است که دستین دانیل کرتون برای تمرکز بر پروژه های دیگری نظیر سریال “مرد شگفت انگیز” (Wonder Man) تمرکز کند.

فیلم سلسله کنگ در برنامه‌ریزی اکران سینمایی اولویت اول مارول نیست و تاریخ اکران آن 1 مه 2026 (11 اردیبهشت 1405) مشخص شده که به والدرون زمان لازم برای نوشتن فیلم را می‌دهد. این فیلم قبل از فیلم جنگ‌های مخفی که در تاریخ 7 مه 2027 (17 اردیبهشت 1406) پخش می‌شود، منتشر خواهد شد.

آویسا احمدی نیا

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا