اخبار روز

هواوی شرکتی را با چانگان تأسیس کرد

هوآوی در بیانیه ای اعلام کرد که این شرکت جدید در زمینه تحقیق و توسعه، تولید، فروش و خدمات سیستم های هوشمند خودرو و راه حل های قطعات یدکی فعالیت خواهد کرد.

هوآوی در بیانیه ای اعلام کرد که این شرکت جدید با شرکای خود برای پیشبرد نوآوری و تعالی در فناوری خودروهای هوشمند و ارتقای رونق و توسعه صنعت خودرو همکاری خواهد کرد.

به گزارش ایسنا، شرکت خودروسازی چانگان در بیانیه ای به بورس شنژن گفت: نسبت سهم و میزان سرمایه توزیع شده توسط دو طرف مذاکره می شود.

این دو شرکت با هم از هدف شرکت جدید برای تبدیل شدن به یک رهبر صنعت در سیستم های هوشمند خودرو مستقر در چین حمایت خواهند کرد.

یو چنگدونگ، مدیرعامل هواوی و رئیس بخش راه‌حل‌های خودروی هوشمند، در مراسم امضای قرارداد در شنژن گفت که سازنده گوشی‌های هوشمند با شرکت‌های خودروسازی بیشتری همکاری خواهد کرد تا از فرصت‌های برق‌سازی و تحول هوشمند صنعت خودرو استفاده کند.

هواوی بارها اعلام کرده است که به تنهایی خودرو تولید نخواهد کرد و برای ساخت خودروهای بهتر از خودروسازان دیگر کمک خواهد گرفت.

هواوی با شرکت چانگان و سایر شرکت ها از جمله گروه سرس همکاری می کند. این سازنده گوشی های هوشمند و گروه سرس به طور مشترک خودروهایی با برند Aito از جمله مدل M7 تولید می کنند.

هوآوی همچنین با خودروساز چینی چری همکاری کرده است تا خودروی S7 را با نام تجاری جدیدی به نام Luxeed توسعه دهد که این شرکت قصد دارد آن را به عنوان رقیبی برای مدل S تسلا معرفی کند.

بر اساس گزارش رویترز، هواوی در ماه اکتبر اعلام کرد که بیش از 50000 سفارش برای مدل بازطراحی شده M7 خود در 25 روز اول فروش دریافت کرده است. طبق آمار آگوست، Aito در بین پنج خودروساز برتر پرفروش خودروهای تمیز در چین قرار دارد.

نگین یوسف پور

نگین یوسف پوریان هستم از شهر سمنان و بعنوان سردبیر این رسانه جدیدترین اخبار روز رو برای شما قرار میدم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا