اخبار روز

واریز یارانه چندین میلیونی از آذرماه برای این دسته افراد!

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی با اشاره به طرح حمایت از مادران باردار یا کودک شیرخوار در دهک یک درآمدی، از اعطای یارانه 4 میلیون تومانی به آنها خبر داد.

سید صولت مرتضوی در این نشست به تشریح همکاری مشترک بنیاد کرامت رضوی با وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی  با محوریت «مشارکت در زمینه ارائه بسته غذایی رایگان برای گروه‌های آسیب‌پذیر با اولویت مادران دارای کودک زیر ۲ سال دهک یک درآمدی» از آغاز این طرح خبر داد.

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در ادامه تصریح کرد: برای ایجاد عدالت اجتماعی اقداماتی مانند پوشش نیازمندان در کمیته امداد و بهزیستی، طرح کمک هزینه معیشتی و همچنین طرحی که از چند روز پیش برای کودکان از 6 ماه تا 5 سال شروع به کار کرده، شکل گرفته است.

مرتضوی از همکاری بنیاد کرامت رضوی، آستان قدس رضوی، ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) و ستاد امام حسن مجتبی(ع) در راستای اجرای طرح یسنا خبر داد و برای اجرای این طرح در گام اول اظهار داشت: بیش از 110 میلیارد تومان هزینه شد و پیش بینی می شود 27 هزار مادر شیرده در دهک های اول حمایت شوند. اجرای گام اول این طرح در 8 استان هرمزگان، سیستان و بلوچستان، خراسان شمالی، خراسان جنوبی، کهگیلویه و بویراحمد، ایلام و فارس آغاز می شود.

وی در ادامه با اشاره به اینکه در گام نخست 27 هزار و 500 مادر شیرده در گروه دهک اول شناسایی شده اند، گفت: برای هر شیرده تا 4 میلیون تومان در بازه زمانی 6 ماهه پرداخت می شود. لازم به ذکر است که این مبلغ به صورت نقدی بر روی کارت شما واریز می شود اما شما فقط مجاز به خرید کالاهای تعریف شده هستید.

 

آویسا احمدی نیا

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا