اخبار روز

تفاوت تخم‌مرغ ۹ و ۵ هزار تومانی/ جدول

​قیمت روز تخم در تاریخ ۶ آذر ۱۴۰۲ در ادامه می توانید مشاهده کنید.

 

به گزارش بازتاب آنلاین به نقل از اقتصاد آنلاین، قیمت تخم مرغ در بازار روز برای تاریخ 6 آذر در سال 1402 اعلام شد که هر بسته 20 عددی تخم مرغ معادل 110 هزار تومان است.

قیمت تخم مرغ بسته بندی شده در بسته بندی 6 عددی 58 هزار تومان است که برای خرید بسته بندی 9 عددی باید 44 هزار تومان بپردازید. بر این اساس خرید بسته بندی های بزرگتر تخم مرغ مقرون به صرفه تر خواهد بود.

قیمت تخم مرغ شانه ای

قیمت هر شانه 20 عددی امروز 110 هزار تومان اعلام شد.

قیمت تخم مرغ محلی

برخی افراد ترجیح می دهند از تخم مرغ محلی استفاده کنند، زیرا این محصول نسبت به سایر تخم مرغ ها کمی گران است، بنابراین هر بسته 9 عددی تخم مرغ محلی 44 هزار تومان در بازار قیمت دارد.

اخبار جدید از قیمت تخم مرغ 1402.

رئیس هیئت مدیره اتحادیه مرغداری میهن گفت: با افزایش حداقل 100 هزار تنی تولید تخم مرغ نسبت به سال قبل، پیش بینی می شود تولید به یک میلیون و 300 هزار تن برسد. رئیس هیئت مدیره اتحادیه مرغداران شهرستان میهن قیمت مناسب هر تخم مرغ فله در خرده فروشی ها را تقریبا 4 هزار تومان اعلام کرد و افزود: عرضه با قیمت های بالاتر گران است.

خواص تخم مرغ

تخم مرغ غذای با ارزشی است که یکی از آن معادل 30 گرم گوشت، یک چهارم مغزها مانند بادام و گردو است. این محصول غذایی یکی از غذاهای مورد علاقه سفره های ایرانی است و می توان از آن در وعده های غذایی مختلف استفاده کرد.

تخم مرغ عمدتاً در صبحانه ها و میان وعده ها استفاده می شود که به دلیل غنی بودن از پروتئین، مواد معدنی و ویتامین ها می تواند به بهبود سلامت و حتی پیشگیری از برخی بیماری ها کمک کند.

قیمت انواع تخم مرغ بسته بندی نام محصولوزنقیمت / تومانتخم مرغ حسام۲۰ عددی۱۱۰,۰۰۰تخم مرغ محلی ترخون بانو  ۱۰ عددی۹۰,۰۰۰تخم مرغ قهوه ای ترخون بانو ۶ عددی۵۸,۵۰۰تخم مرغ تازه زرده طلایی ۶ عددی۲۵,۸۰۰تخم مرغ تازه زرده طلایی ۹ عددی۴۴,۷۵۰تخم مرغ حسام ۳۰ عددی۱۳۹,۸۰۰


آویسا احمدی نیا

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا