اخبار روز سینما

ترس داریوش فرهنگ از ابن زیاد!/عکس

داریوش فرهنگ گفت: نقش منفورترین شخصیت اسلام شیعی ؛ ابن زیاد را بازی کردم. از اول  می ترسیدم که این نقش را بازی کنم چون در تاریخ این شخصیت بسیار منفور است و فکر می کردم شاید در خیابان با چوب و سنگ من را بزنند اما دقیقا برعکس شد و از بازی من در این نقش استقبال زیادی کردند

داریوش فرهنگ در خصوص بازی خود در نقش ابوسفیان در فیلم محمد رسول الله (ص) گفت: با اینکه نقش من در این فیلم کم بود اما خیلی دوستش دارم چون خیلی متفاوت بود و خوب تماشا شد. این نقش با شخصیت اصلی من فاصله زیادی داشت اما نقشی بود که بازیگر را به چالش می کشید و همانطور که می دانید نقش های منفی جذاب تر از نقش های مثبت هستند زیرا درام بیشتری دارند.

وی ادامه داد: جالب است که من نقش منفورترین شخصیت شیعه را بازی می کنم. من ابن زیاد را بازی کردم. ابتدا می ترسیدم این نقش را بازی کنم زیرا این شخصیت در داستان بسیار منفور است و فکر می کردم شاید در خیابان مرا با چوب و سنگ کتک بزنند اما برعکس شد. از بازی من در این نقش استقبال کرد.

وی همچنین درباره همکاری خود با حسین فرح بخش گفت: یک روز فرح بخش با من تماس گرفت و مرا به دفترش دعوت کرد تا با هم فیلم بسازیم. من و فرحبخش دنیای فکری بسیار متفاوتی داشتیم، بنابراین با دوستانم مشورت کردم و آنها گفتند که او از دنیای دیگری صحبت می کند و من از دنیای دیگری صحبت می کنم، اما وقتی با او صحبت کردم واقعاً از شخصیت او خوشم آمد، زیرا او بسیار خوب بود. انسان دوست، باهوش، معاصر و بالاتر از همه با تبلیغات و سینمای پرفروش آشنا بود.

فرهنگ یادآور شد: فرح بخش فیلمنامه تلخ تکیه بر باد را به من داد که فکر نمی کردم در سینمای تجاری پرفروش شود. بعد از خواندن فیلمنامه به او گفتم که سوال من این است که چرا من را برای ساخت این فیلم دعوت کردی و این فیلمنامه بسیار تلخ است و او در پاسخ به من گفت: اتفاقاً فکر می کنم زمان ساخت یک فیلم تلخ فرا رسیده است. فرح بخش از آن زمان در سینمای تجاری حرفه ای شروع کردیم و خوشبختانه با اینکه فیلم بسیار تلخی بود اما فروش خوبی داشت چون فیلم خوب ساخته و تجاری شد.

وی ادامه داد: در فیلم «تکیه بر باد» بازیگرانی چون زنده یاد داوود رشیدی، امین حیایی، مریلا زارعی، لعیا زنگنه و… بودند که همگی عالی بودند.

فرهنگ در پایان گفت: درحال حاضر دورخیزی برداشتم تا یک بار دیگر آن چی زی که خودم هستم، می‌اندیشم، سلیقه من است و با آن رشد کردم و شکل گرفتم را انجام دادم، بنابراین یکبار دیگر از اینها به خاطر همین یکبار دیگر از اینها لذت می‌برم. فیلمی بسازم که دوست دارم.

آویسا احمدی نیا

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا