اخبار روزدانستنی ها

صف هزار نفری برای اسکن گران قیمت تبلیغ شده توسط کیم کارداشیان!/ عکس

جدیدا یک شرکت با رونمایی از فناوری اسکن MRI جدیدی، ادعا کرده است که می‌تواند ۵۰۰ بیماری از جمله سرطان را در کل بدن به درستی تشخیص دهد.

بر اساس گزارش جدید CNBC، بسیاری از بیماران مضطرب و کنجکاو به 9 کلینیک Prenuvo در ایالات متحده و کانادا هجوم آورده اند. این شرکت که 5 سال پیش در سیلیکون ولی تاسیس شد، قصد دارد تا سال 2024 11 کلینیک دیگر از جمله لندن و سیدنی افتتاح کند.

هزاران نفر 2500 دلار برای یک اسکن MRI تمام بدن می پردازند که به ادعای Prenuvo می تواند بیش از 500 بیماری مختلف از جمله سرطان را تشخیص دهد. اسکن Prenuvo حدود یک ساعت طول می کشد و توسط یکی از رادیولوژیست ها بررسی می شود.

غربالگری سرطان جدید Prenuvo

اندرو لیسی، مدیرعامل Prenuvo توضیح می‌دهد که این شرکت می‌خواهد به مشتریان کمک کند تا بفهمند درون بدنشان چه می‌گذرد و فناوری اسکن MRI شرکت او می‌تواند بیش از 500 بیماری و شرایط پزشکی از جمله سرطان، مولتیپل اسکلروزیس و بیماری‌های مغزی را شناسایی کند. برای کمک به بیماران مبتلا به آنوریسم البته این اسکن ها در حال حاضر توسط شرکت های بیمه پشتیبانی نمی شود و بیماران باید مبلغ زیادی را پرداخت کنند.

صف هزار نفری برای اسکن گران قیمت تبلیغ شده توسط کیم کارداشیان!/ عکس

دکتر. جولیان سانتاروسا یکی از افرادی است که این ام آر آی را دریافت کرده است و سرطان او به اندازه کافی با فناوری Prenuvo تشخیص داده شد که نیازی به درمان هایی مانند شیمی درمانی یا پرتودرمانی نداشت. مهمتر از آن، سرطان او در زمان تشخیص به سطح تهدید کننده زندگی نرسیده بود.

دستگاه های MRI ویژه Prenuvo که در سال 2018 تاییدیه FDA را دریافت کردند، می توانند کل بدن انسان را در حدود یک ساعت اسکن کنند. پس از تکمیل اسکن، تصاویر توسط یکی از 30 رادیولوژیست مجاز این شرکت بررسی می شود و افراد معمولاً نتایج را در عرض 5 تا 10 روز کاری دریافت می کنند.

سیندی کرافورد بازیگر، اریک اشمیت مدیر عامل سابق گوگل، آن وویچیکی از بنیانگذاران 23andMe و تونی فادل بنیانگذار Nest Labs سرمایه گذاران این شرکت هستند که در اواخر سال گذشته 70 میلیون دلار بودجه جدید دریافت کرد. علاوه بر این، “کیم کارداشیان” پرنوو را به عنوان “ماشین نجات جان” در اینستاگرام توصیف کرد و پست او بیش از 3.4 میلیون لایک دریافت کرد.

 

آویسا احمدی نیا

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا