اخبار روز

قیمت تقریبی اجاره آپارتمان ۶۰ تا ۸۰ متر در تهران!/جزئیات

محدوده اجاره‌‌‌بهای ماهانه کل یک واحد مسکونی معمولی و میان متراژ در پایتخت تقریبا به ۲۰ میلیون تومان در ماه رسیده است.

این سطح اجاره بر اساس آخرین تحقیقات میدانی «دنیای اقتصاد» مبنی بر میانگین قیمت پیشنهادی مالکان برای اجاره واحدهای مسکونی 60 تا 80 متر مربع، در جدیدترین فایل های ارائه شده به بازار اجاره مناطق مختلف تهران، بر اساس محاسبه کل اجاره بها به صورت اجاره ماهانه (بدون در نظر گرفتن مبلغ ودیعه) به دست آمده است.

دیروز به طور میانگین مجموع اجاره ماهانه هر متر مربع یک واحد مسکونی معمولی و متعارف در مناطق میانی شهر تهران بر اساس سوابق ارائه شده به بازار املاک حدود 300 هزار تومان بر اساس اجاره کامل ماهانه و 10 میلیون تومان به عنوان رهن یک متر مربع به مالکان پیشنهاد می شود. بدین ترتیب مستاجران برای اجاره یک واحد مسکونی 60 تا 80 متری که پرتقاضاترین منطقه در بازار اجاره تهران است، باید به طور متوسط ​​ماهیانه 18 تا 24 میلیون تومان (کل اجاره بها) پرداخت کنند.

بر اساس رهن کامل، اجاره بهای یک خانه معمولی 60 تا 80 متری در مناطق میانی پایتخت معادل 600 تا 800 میلیون تومان در سال برآورد شده است. طبیعی است که در مناطق ارزان و پایین شهر این مقدار کمتر و در مناطق بالاتر و گرانتر این مقدار بیشتر است. جدول زیر شامل مشخصات و اجاره پیشنهادی آخرین فایل هایی است که روز گذشته در بازار املاک تهران به مساحت 60 تا 80 مترمربع منتشر شده است.


آویسا احمدی نیا

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا