اخبار روز سینما جهان

برای فیلم بچه کاراته کار بیش از 10 هزار نفر تست بازیگری دادند!

بر اساس اخبار منتشر شده 10هزار نفر برای بازی در فیلم بچه کاراته کار تست دادند.

پس از اینکه جکی چان و رالف ماکیو ویدیویی را منتشر کردند که در آن اعلام شد مردم می‌توانند برای تست بازیگری خود ویدئوهایشان را به وبسایت KarateKidCasting.com ارسال کنند، بیش از 10 هزار نفر برای فیلم بچه کاراته کار تست بازیگری دادند.

چند روز پیش اعلام شد که «رالف ماکیو» و «جکی چان» روی صحنه خواهند رفت. فیلم جدید بچه کاراته اجرا خواهند کرد. در روز سه شنبه 21 نوامبر (30 آبان) اعلام کرد که به دنبال یک بازیگر جوان کاراته برای ایفای نقش جدید هستند و از مردم خواست ویدیوهای خود را به سایت KarateKidCasting.com ارسال کنند. پس از درخواست تجدیدنظر رالف ماکیو و جکی چان، بیش از 10000 نفر ویدئوهای خود را به سایت ارسال کردند.

 

بیش از 10 هزار نفر در تست بازیگری فیلم بچه کاراته شرکت کردند

پس از بیانیه سونی پیکچرز در مورد آماده سازی فیلم بچه کاراته ، به نظر می رسد علاقه زیادی از سوی جوانانی که آرزو دارند دانیل لاروسوی بعدی باشند، وجود دارد. اوایل هفته گذشته، ستاره اصلی رالف ماکیو فیلم بچه کاراته و “جکی چان”، ستاره بازسازی سال 2010، در این فیلم جدید با هم ظاهر می شوند و داستانی در هم تنیده را به تصویر می کشند.

فیلم بچه کاراته

این فیلم توسط جاناتان انتویستل کارگردانی خواهد شد و همچنین یک ستاره کاملاً جدید که از بین بازیگران آزاد به عنوان شخصیت اصلی انتخاب شده است، حضور خواهد داشت. این فیلم در ادامه اسطوره های سری قبل خواهد بود.

به گزارش هالیوود ریپورتر، به نظر می رسد انتخاب بازیگران برای این فیلم دشوارتر از حد انتظار باشد. KarateKidCasting.com بیش از 10000 ارسالی را یک روز پس از پخش فراخوان بازیگری دریافت کرد. این خواسته ها محدود به ایالات متحده و کانادا نبود. کشورهایی مانند هند، استرالیا، آفریقای جنوبی، سنگاپور و سوئد نیز فیلم ارسال می کردند.

 

آویسا احمدی نیا

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا