اخبار روز سینما

انتشار تریلر رسمی فصل دوم Invincible و زمان دقیق پخش آن + ویدیو

دیشب استودیو  «آمازون پرایم ویدئو»، تریلر رسمی فصل دوم Invincible را منتشر کرد نمایش این سریال در سال 2023 آغاز می شود.

مجموعه انیمیشن ” «شکست ناپذیر» (Invincible)” یک مجموعه ابرقهرمانی بزرگسالان است که توسط “رابرت کرکمن” برای پلتفرم«آمازون پرایم ویدئو» ساخته شده و در 25 مارس 2021 (5 فروردین 1400) نشان داده شد. پس از انتشار فصل اول، این انیمیشن برای فصل دوم تمدید شد و اکنون تریلر آن منتشر شده است.

پس از پایان اولین قسمت از فصل دوم سریال Invincible، شبکه آمازون پوستری جنجالی منتشر کرد که رویارویی پدر و پسر را نشان می داد. در این پوستر، مارک گریسون در مقابل امنی من، پدرش ایستاده و می خواهد با او مبارزه کند.

تریلر رسمی فصل دوم Invincible

تریلر رسمی فصل دوم Invincible

دومین تریلر فصل دوم شکست ناپذیر با به نمایش گذاشتن یک علامت شیطانی و علاوه بر این،  اقتباسی از کمیک «آنگستروم لوی» (Angstrom Levy) پخش شده است.  همانطور که می دانید مدت زیادی از انتشار فصل اول سریال شکست ناپذیر می گذرد و اولین قسمت از فصل دوم در 4 قسمت منتشر شد.

فصل دوم این سریال مورد تحسین منتقدان قرار گرفت و به سرعت در پرایم ویدیو با بازیگرانش به رهبری استیون یون و جی کی سیمونز به محبوبیت رسید و بازخوردهای مثبتی را به دنبال داشت. این تحسین منتقدان باعث شد تا پرایم ویدئو، سریال را برای فصل سوم تمدید کند.

انیمیشن «Invincible»برگرفته از مجموعه کتاب های مصور کرکمن، بر روی ابرقهرمان مارک گریسون تمرکز دارد که با پسر قدرتمندترین قهرمان جهان مبارزه می کند. این مجموعه در دو قسمت منتشر خواهد شد. چهار قسمت اول فصل دوم “Invincible” به صورت هفتگی از 3 نوامبر 2023 (12 آبان 1402) منتشر شد و ادامه سریال پس از وقفه در اوایل سال 2024 منتشر خواهد شد.

آویسا احمدی نیا

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا