اخبار روز سینما جهان

آیا آشتی کردن بریتنی اسپیرز و سام اصغری واقعیت دارد؟

بریتنی اسپیرز و سام اصغری مدل و بازیگر ایرانی با قطعی کردن طلاقشان، اختلافات خود را فراموش کردند.

سام اصغری در ماه آگوست پس از 14 ماه ازدواج از بریتنی اسپیرز درخواست طلاق داد. حالا به نظر می رسد که این زوج سابق اختلافات خود را حل کرده اند.

بریتنی اسپیرز و همسر سابقش سام اصغری پس از گذراندن یک جدایی تلخ، صمیمی هستند.

آیا بریتنی اسپیرز و سام اصغری با هم آشتی کردند؟

سام 29 ساله در ماه اوت به دلیل اختلافات آشتی ناپذیر از بریتنی 41 ساله درخواست طلاق داد. طرفداران بر این باورند که یک اختلاف بزرگ باعث شد این زوج از هم جدا شوند تا جایی که بریتنی سم را از خانه اش بیرون کرد. جدایی این زوج آسان و دوستانه نبود. این مرد ایرانی الاصل حتی بریتنی اسپیرز را تهدید کرد که اگر شرایط طلاق را نپذیرد، اطلاعات خصوصی خود را در اختیار رسانه ها قرار خواهد داد.

 

آیا بریتنی اسپیرز و سام اصغری با هم آشتی کردند؟

با این حال به نظر می رسد مدتی دوری از هم، رابطه این زوج را تغییر داده و خاطرات تلخ را از بین برده است. یک منبع نزدیک به این زوج سابق مدعی شده است که توافق طلاق این زوج تقریبا نهایی شده است و سام اکنون در آپارتمانی در لس آنجلس زندگی می کند که بریتنی هزینه آن را پرداخت می کند. این آپارتمان برای خواننده ماهانه 10000 دلار هزینه دارد.

آیا بریتنی اسپیرز و سام اصغری با هم آشتی کردند؟

این منبع همچنین فاش کرد که بریتنی و سم از طلاق سخت و عاطفی خود خارج شده اند و دوستان صمیمی باقی مانده اند. پس از جدایی، این زوج تمام ارتباط خود را قطع کردند و طبق گزارش ها، مسائل طلاق را به دست تیم های حقوقی خود واگذار کردند. بریتنی همچنین یک چک شش رقمی را به عنوان بخشی از مراحل نهایی طلاق خود امضا خواهد کرد.

بریتنی و سم اولین بار در سال 2016 سر صحنه موزیک ویدیوی بریتنی با هم آشنا شدند و به سرعت عاشق هم شدند. این زوج سرانجام در نوامبر 2017 رابطه خود را علنی کردند.

 

آویسا احمدی نیا

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا