اخبار روز سینما

با سریال ترکی Ne Gemiler Yaktım + داستان آن آشنا شوید

سریال ترکی What Ships I Burned کدام کشتی را سوزاندم با بازی دنیز بایسال و ارکان کولچاک کوستنداله به زودی از شبکه شو تی وی پخش می شود.

مشکلات دو زن در جدیدترین سریال شبکه تلویزیونی شو ترکیه بررسی می شود. دوریم اوزکان، دنیز بایسال، ارکان کولچاک کوستاندیل و بوآرا گلسوی بازیگران اصلی این سریال هستند.

بیشتر بخوانید:

تقویم پخش سریال های ترکی 2023 و 2024+ [ساعت و روز پخش سریال های ترکی]

خلاصه سریال ترکی چه کشتی هایی را سوزاندم؟

این سریال به نویسندگی بانو کریمیتچی بوزکورت، داستان زندگی یاسمین را روایت می‌کند که شوهرش فوت کرده و در شرایط سخت با دخترش رنگین تلاش می‌کند زنده بماند.

فیدان شخصیت دیگری است که با دخترش زینب از دست شوهر روان پریش «روتکای» فرار می کند. این دو زن در یک مرکز خرید با هم آشنا می شوند. در این سریال که نامش از ترانه خواننده معروف ترکیه ای سزن آکسو انتخاب شده است، «دنیز بایسال» در نقش «یاسمین» و «دوریم اوزکان» نقش «فیدان» را بازی می کنند.

زمان پخش سریال Ne Gemiler Yakdım

تاریخ پخش سریال Ne Gemiler Yaktım: شروع از سیزدهم آذر هر دوشنبه

زمان پخش سریال Ne Gemiler Yaktım: 21:30

سریال ترکی Ne Gemileri Yakdım: Show TV

بازیگران سریال Ne Gemiler Yaktım

ملیس دورو اونال بازیگر نونهال در نقش زینب، نظمی کریک در نقش مدیر احسان، مرت دنیزمن در نقش سینان. [سینان به عنوان یک برادر روحانی برای یاسمین عمل خواهد کرد. او شخصیت بدی است]مجید کوپر (Macit Koper) در نقش پدر یاسمین Towfiq Özsoy و Çiğdem Selışık Onat (Çiğdem Selışık Onat) در نقش نریمان مادر روتکای بازیگران سریال تلویزیونی Ne Gemiler Yaktım هستند.

دوریم اوزکان در نقش فیدان

بازیگران سریال Ne Gemiler Yaktım

دوریم اوزکان معروف به سونگول در مجموعه تلویزیونی Gelsin Hayat Bilir Gibi در 2 سپتامبر 1998 در مولا متولد شد. اوزکان که ۱۶۸ سانتی متر قد و ۵۳ کیلوگرم وزن دارد، دپارتمان هنرهای زیبای دانشگاه سیتکا کوچمان را ترک کرد و به استانبول آمد تا بازیگری را دنبال کند.

این بازیگر با سریال Rüya پا به دنیای تلویزیون گذاشت. او قبل از What Gemileri Yaktım در مجموعه های تلویزیونی Gelsin Hayat Bilir Gibi، Vuslat، Ramo و Vatanım Sensin ظاهر شد.

دنیز بایسال در نقش یاسمین

بازیگران سریال Ne Gemiler Yaktımبازیگران سریال Ne Gemiler Yaktım

دنیز بایسال بازیگر نقش اول سریال Ne Gemiler Yaktım آخرین بار با شخصیت زهرا در سریال Teşkilat با مخاطبان دیدار کرد. این بازیگر زیبا در تاریخ 5 آوریل 1991 در ازمیر متولد شد. دنیز 32 ساله است. پس از فارغ التحصیلی از دبیرستان، در تئاتر شهرداری کارشییاکا کار کرد. او 172 سانتی متر قد و 56 کیلوگرم وزن دارد.

این بازیگر که با شخصیت Kainat Gencer در سریال Kaçak Gelinler به شهرت رسید، در سریال های تلویزیونی Söz، Fazilet Hanım و Kızları و Sevda Kuşun Kanadında نقش اول را بازی کرد. او در سال 2019 با باریش یورتجو ازدواج کرد.

ارکان کولچاک در نقش کوستندیل توپراک (Erkan Kolçak Köstendil)

بازیگران سریال Ne Gemiler Yaktımبازیگران سریال Ne Gemiler Yaktım

Erkan Kolçak Kostendil بازیگر سریال Ne Gemiler Yaktım در 16 ژانویه 1983 در بورسا متولد شد. این بازیگر فارغ التحصیل رشته تئاتر هنرستان دولتی دانشگاه معمار سینان است. محبوب ترین شخصیت سال های اخیر وارتولو سعادتتین در سریال Çukur است.

این بازیگر پیش از این در فیلم های Family, Muslim, E Istanbul و غیره حضور داشته است. او در فیلم ها و سریال های تلویزیونی ظاهر شده است. همسرش جان سوتون نیز بازیگر است. آنها یک پسر به نام مارسل دارند.

Buğra Gülsoy در نقش روتکای (Buğra Gülsoy)

بازیگران سریال Ne Gemiler Yaktımبازیگران سریال Ne Gemiler Yaktım

بوآرا گولسوی، بازیگر نقش روتکای، در 22 فوریه 1982 در آنکارا به دنیا آمد. این بازیگر 41 ساله و 175 سانتی متر قد دارد. بوآرا از دانشگاه آکدنیز، گروه معماری فارغ التحصیل شد و بازیگری و تئاتر را در تئاتر قبرس خواند.

گلسوی که نویسنده هم هست سال گذشته از همسرش نیلوفر کورکماز طلاق گرفت. آنها یک پسر به نام جم دارند. بوآرا در سریال تلویزیونی Kuzey Güney نقش شخصیت Güney را بازی کرد. مهمان، عزیزه، دخترم و غیره. سریال های تلویزیونی از جمله کارهای اوست.

سوالات متداول

ژانر سریال کدام کشتی ها را سوزاندم چیست؟

نمایش

بیشتر بخوانید:

آویسا احمدی نیا

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا