اخبار روز سینما

فینال سریال ترکی یک شخص متفاوت (Bambaşka Biri)  با بازی هانده ارچل و بوراک دنیز !/جزئیات

زمان پخش فینال سریال ترکی یک شخص متفاوت (Bambaşka Biri) بیان شد.  بیرسن آلتون‌تاش، روزنامه نگار ترکیه ای ادعای جدیدی در این زمینه مطرح کرد.

داستان جنایی، کارآگاهی و روانی یک فرد متفاوت وجود دارد. داستان یک بیمار روانی (با چند شخصیت) که گذشته خود را به یاد می آورد و تصمیم می گیرد انتقام بگیرد. شخصیت دیگر مجری و گزارشگر معروف ترکیه ای با همکاری دادستان این پرونده به دنبال قاتل است. غافل از اینکه قاتل خودش است!

دو شخصیت در یک بدن: «دوعان» که از تمام گرفتاری های گذشته خود آگاه است و می داند که فرزند واقعی توران و نوین نیست و در پرورشگاه بزرگ شده است. او به یاد دارد که یتیم خانه را به آتش کشیدند و  “کنان اوزترک”یک خبرنگار مشهور با شخصیتی آرام است که توسط خانواده فعلی خود بزرگ شده است.

توران و نوین مدتی او را با کمک روانپزشک درمان کردند. به این ترتیب کنان گذشته خود را به یاد نمی آورد.

فینال سریال ترکی آدم متفاوت

به گزارش بیرسن (روزنامه نگار مشهور ترک) فینال سریال یک شخص متفاوت در قسمت شانزدهم خواهد بود. این سریال با بازی هانده ارچل و بوراک دنیز که دوشنبه ها از شبکه فاکس پخش می شود به دلیل نامعلومی به پایان می رسد. در صورت وجود اطلاعات دقیق، این مقاله به روز خواهد شد.

استوری بوراک برای تولد هانده

هانده ارچل یکی از زیباترین بازیگران ترکیه است که در این سریال به همراه پارتنر سابقش بوراک دنیز بازی کرده است. این سریال در ابتدا قرار بود با نام  غریبه درونم (İçimizdeki Yabanci) پخش شود، اما نام آن به به دو غریبه (İki Yabanci) تغییر یافت. بالاخره  Bambaşka Biri اسم نهایی سریال بود.

بوراک و هانده در سریال کمدی عاشقانه عشق حرف حالش نمیشه بازی کردند و صمیمیت این دو بسیار عالی است. بوراک در استوری خود آرزو می کند که هانده در صد و پنجمین سالگرد تولدش یک بار دیگر با او باشد.

داستان بوراک برای تولد هاندهداستان بوراک برای تولد هانده

ترجمه:

ما بزرگ شدیم، این دختر امروز 30 ساله شد، تولد 150 سالگی را با هم جشن بگیریم. دوستت دارم، تولدت مبارک!

سوالات متداول

آیا تعداد قسمت های سریال سریال یک شخص متفاوت مشخص است؟

از آنجایی که قسمت شانزدهم آخرین قسمت یک سریال شخص متفاوت خواهد بود، این سریال از شانزده قسمت تشکیل شده است.

فینال ترکی Bambaşka Biri چه زمانی پخش میشه؟

در صورتی که قسمت شانزدهم قسمت آخر باشد چهارم دی 1402 فینال سریال پخش خواهد شد.

آویسا احمدی نیا

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دکمه بازگشت به بالا