اخبار روز

منتظری: امیدوارم لایحه تشکیل سازمان نظام رسانه‌ای خیلی سریع به مجلس ارائه شود!/جزئیات

عضو ناظر شورای نظارت بر مطبوعات گفت: تشکیل سازمان نظام رسانه ای باعث می شود حوزه رسانه هم از نظر کمی و هم از نظر کیفی رشد چشمگیری داشته باشد و در حوزه نقش آفرینی موثرتر ظاهر شود.

عضو ناظر شورای نظارت بر مطبوعات گفت: تشکیل سازمان نظام رسانه موجب رشد چشمگیر حوزه رسانه هم از نظر کمی و هم از نظر کیفی و حضور موثرتر در عرصه بازی های نقش آفرینی می شود. دولت می خواست لایحه قانون ساماندهی نظام رسانه ای را در اسرع وقت به مجلس تقدیم کند.

غلامرضا منتظری در گفت وگو با ایسنا، با تاکید بر لزوم تعریف تکلیف لایحه تشکیل سازمان نظام رسانه ای کشور، اظهار کرد: در هر زمینه ای نیاز به این اصل پیش بینی پذیری داریم که هر جابجایی و هر شغلی باید تصویر روشنی داشته باشد. آینده آن و پیش نویس قانون سازمان نظام رسانه ای. این نقطه شروع خوبی برای تحقق اصل پیش بینی پذیری در رسانه های کشور است.

وی بیان کرد: انتظار داریم بررسی این لایحه از سوی دولت هرچه سریعتر به اتمام برسد و به مجلس ارائه شود تا دیگر مجبور نباشیم هر سال در روز خبرنگار شاهد تزریق مسکن باشیم، بلکه بتوانیم برخورد ریشه ای با مسائل حمایتی و معیشتی داشته باشیم.

عضو رئيس شوراي اسلامي در هيات نظارت بر مطبوعات تاكيد كرد: با تشكيل سازمان نظام رسانه اي، حوزه رسانه هم از نظر كمي و هم از نظر كيفي رشد چشمگيري خواهد داشت و در حوزه نقش آفريني موثرتر ظاهر مي شود.

نگین یوسف پور

نگین یوسف پوریان هستم از شهر سمنان و بعنوان سردبیر این رسانه جدیدترین اخبار روز رو برای شما قرار میدم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا