اخبار روز سینما

مذاکره دیزنی برای ساخت فیلم Toy Story 5 با تیم آلن!/جزئیات

در ماه فوریه، شرکت “دیزنی” اعلام کرد: ساخت فیلم Toy Story 5 ،دنباله‌ای بر فیلم‌های انیمیشنی یخ‌زده (Frozen) و زوتوپیا 2 (Zotopia) است و حالا شایعاتی وجود دارد که دیزنی در حال مذاکره با تیم آلن برای ساخت دنباله‌ای بر داستان محبوب Toy Story 5 است.

اخیرا «تیم آلن» در مصاحبه ای با «جمی فالن» تایید کرد که «دیزنی» با او و «تام هنکس» همکاری خواهد کرد. انیمیشن Toy Story 5 در حال مذاکره است.

دیزنی با تیم آلن برای تولید Toy Story 5 قرارداد امضا می کند

«تیم آلن» در زمان نگارش فیلمنامه عنوان کرد که یکی از سازندگان اصلی این سریال بوده است. انیمیشن داستان اسباب بازی 5 با او همکاری می کند. او در مصاحبه با جیمی فالون گفت:

شایعات حاکی از آن است که نویسنده فیلم می‌گوید که اگر روند انیمیشن مطابق میل او پیش نرود، او آماده نوشتن فیلمنامه نیست و نمی‌تواند راهی قانع‌کننده برای ارتباط مجدد با داستان ارائه دهد.

ساخت Toy Story 5

انیمیشن Toy Story 4 در سال 2019 اکران شد و بیش از یک میلیارد دلار فروخت. این فیلم با افتتاحیه 244 میلیون دلاری رکورد فروش افتتاحیه یک فیلم انیمیشن را شکست. قبل از اکران فیلم، طرفداران نگران بودند که این دنباله، قدرت پایان داستان اسباب بازی 3 را که در سال 2010 منتشر شد، تکرار نکند. اما این اتفاق نیفتاد و این قسمت نیز مورد توجه قرار گرفت.

با اکران فیلم اسپین آف لایت یر در سال 2022، استودیو پیکسار و شرکت دیزنی برای اولین بار در تاریخ مجموعه داستان اسباب بازی شکست تجاری را تجربه کردند. «تیم آلن» در گفت و گو با «اکسترا» اعلام کرد که این فیلم هیچ ربطی به داستان اصلی داستان اسباب بازی ندارد. او گفت:

من در این فیلم شرکت نکردم. چون من با شخصیتم در داستان اسباب بازی کاری نداشتم.

 

آویسا احمدی نیا

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا