اخبار روز سینمافیلم و سریال

ادامه فیلمبرداری «سلمان فارسی» /رفتن فرهاد اصلانی جلوی دوربین!

تصویربرداری سریال “سلمان فارسی” در حال حاضر در شهرک غزالی ادامه دارد. بازیگران اصلی این سریال مانند فرهاد اصلانی و محمدرضا هدایتی همچنان جلوی دوربین هستند.

تصویربرداری سریال سلمان فارسی به کارگردانی داوود میرباقری این روزها در شهر غزالی ادامه دارد و بازیگران مشغول تصویربرداری فصل ایران این سریال هستند.

فیلمبرداری این فصل به نیمه رسیده است مرداد شروع شده و بازیگرانی چون فرهاد اصلانی، محمدرضا هدایتی، بهناز توکلی و جمعی از هنرمندان این روزها جلوی دوربین رفته اند.

کاروانسرای مرمر یکی از لوکیشن های ایران باستان است که بخشی از فیلمبرداری سریال در آن انجام می شود. فصل ایران باستان یکی از مهم ترین فصل های سریال سلمان فارسی است و برای اولین بار است که این دوره از تاریخ به تصویر کشیده می شود.

لوکیشن های این فصل از مواد بادوام ساخته شده اند تا بعدا بتوان از این لوکیشن ها در سریال های دیگر استفاده کرد.

پیمان جبلی رئیس صداوسیما پیش از این درباره این فصل از سریال گفته بو د: «برای اولین بار در تاریخ تلویزیون و سینما، نمایش از ایران باستان به تصویر کشیده می شود و با ساخت و ساز بسیار خوبی که انجام می شود، دست اورد بزرگ است. مجموعه سلمانبه حساب می آید. تزئینات مربوط به ایران باستان جالب توجه است. دومین نکته مهم این است که فصل ایران سخت ترین مرحله تولید این سریال است. در این فصل تعدادی از هنرمندان و بازیگران حرفه ای و شایسته حضور دارند و تنها در برداشت امروز نزدیک به 600 هنرمند و بازیگر حضور داشتند که کار بسیار دشواری است.

طبق برنامه ریزی صورت گرفته، فصل ایران حدود دو سال به طول می انجامد. پیش تولید فصل بعد حجاز نیز چندی پیش آغاز شد.

بازیگرانی چون فرهاد اصلانی، داریوش فرهنگ، محمدرضا هدایتی، سیوم برومند، رامونا شاه، علی دهکردی، مرحوم چنگیز جلیلوند، مهدی فقیه، محمدجواد جعفرپور، علیرضا مهران و چند بازیگر خارجی (از تونس، ارمنستان، مراکش، یونان و … .) حدود 1500 بازیگر محلی و تئاتری برای این سریال جلوی دوربین رفتند.

سریال سلمان فارسی به نویسندگی و کارگردانی داوود میرباقری و تهیه کنندگی حسین طاهری به زندگی و روزگار ایرانی دوست پیامبر اکرم (ص) در سه فصل ایران ساسانی، بیزانس و حجاز صدر می پردازد. از اواخر فیلمبرداری این سریال آذر 2018 آغاز شده است.

ادامه فیلمبرداری «سلمان فارسی» /رفتن فرهاد اصلانی جلوی دوربین!

نگین یوسف پور

نگین یوسف پوریان هستم از شهر سمنان و بعنوان سردبیر این رسانه جدیدترین اخبار روز رو برای شما قرار میدم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا