اخبار روز

صدای مرموز و وهم انگیزی که ساکنان این منطقه را بیدار نگه می دارد

الهه جعفرزاده: این صدای مرموز و وهم انگیز که در فیلم های ترسناک به عنوان صدای نجوا یا شبح توصیف می شود، اغلب در شهرستان اوماگ در ایرلند شمالی بین ساعت 10 شب تا نیمه شب شنیده می شود. شورای شهر اوماغ همچنین اعلام کرد که این سروصدا چند هفته است که خواب ساکنان را مختل کرده است.

مسئولان شهری اعلام کردند: با توجه به وسعت منطقه ای که صدا در آن گزارش شده است، تعیین منبع دقیق صدا دشوار است، اما کارشناسان در حال بررسی عوامل احتمالی و استفاده از تجهیزات ویژه برای شناسایی منبع صدا هستند.

علاوه بر این، در سال های اخیر گزارش هایی از این پدیده در سراسر جهان منتشر شده است و با وجود تجربیات فراوان در زمینه تشخیص انواع نویز و صداهای مزاحم، هنوز مشخص نیست که دقیقاً چه چیزی باعث ایجاد این پدیده آزار دهنده می شود; سر و صدایی که در شب به طور ناگهانی در منطقه وسیعی پخش می شود و خواب و آسایش مردم را مختل می کند. این پدیده چندین دهه است که در نقاط مختلف جهان رخ می دهد. گزارش هایی از این صدای عجیب، مرموز و نگران کننده در آمریکای شمالی، استرالیا و اروپا منتشر شده است که منبع آن مشخص نیست.

گزارش‌های اخیر از شهر کوچک Omagh حاکی از آن است که صدا به صورت یک زمزمه ثابت و با فرکانس پایین شروع می‌شود و در نیمه‌های شب بلندتر می‌شود، گویی قصد توقف ندارد.

برخی می گویند ممکن است این یک پدیده فصلی یا مربوط به آب و هوا باشد، اما از طرفی ممکن است اتفاق ساده ای نباشد و منابع و عوامل زیادی در وقوع آن نقش داشته باشند.

منابع: مکانیک محبوب ، اوه

۴۷۲۳۲

نگین یوسف پور

نگین یوسف پوریان هستم از شهر سمنان و بعنوان سردبیر این رسانه جدیدترین اخبار روز رو برای شما قرار میدم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا