اخبار روز سینما

واقعیت تلخ و تکان دهنده ای که علی شادمان از حضورش در سریال شادمان کمال تبریزی فاش کرد

علی شادمان بازیگر نقش رهی در سریال سرزمین مادری این روزها به دلیل انتشار سریال و قرار گرفتن مردم در برابر بازی درخشان او در سن یازده سالگی مورد توجه بسیاری قرار گرفته است. او در سال 2019 متنی را منتشر کرد و مشکلاتی که در حین بازی در این سریال داشت را فاش کرد. حالا بعد از گذشت سه سال و همزمان با انتشار این سریال، این متن با عنوان یازده سال درد در شبکه های اجتماعی بازنشر شده است. او در این مقاله به واقعیتی تلخ و تکان دهنده اشاره می کند.

به گزارش بازتاب آنلاین، علی شادمان در یازده سالگی دو سال برای بازی در نقش رهی در سریال «سرزمین مادری» به کارگردانی کمال تبریزی تلاش کرده بود و اگر این سریال توقیف نمی شد و حاصل کار او بود. به طور همزمان در معرض دید مخاطب قرار گرفت، طبیعتاً همه اینها سال ها با اتفاقات مهم تری مواجه شد.

شادمان سه سال پیش با انتشار قطعه ای با عنوان «یازده درد» درباره مشکلات زمان پخش این سریال نوشت: «دو سال از زندگی و سلامت جسمی و روحی ام را وقف این سریال کردم. در سن بلوغ و در دوران «برای یک مدت» یک سال و نیم از آن دو سال، هر شب قرص ضد رشد مصرف کردم تا چهره و ریتمم تغییر نکند، هنوز هم با عواقب آن دست و پنجه نرم می کنم و هیچ بهانه ای نیست.

در حال حاضر چهارده قسمت از سریال «سرزمین مادری» به کارگردانی کمال تبریزی منتشر شده است که در تمامی این قسمت ها رهی به عنوان شخصیت اصلی بخش مهمی از موفقیت این اثر را بر عهده دارد.

قسمت سیزدهم و چهاردهم سریال سرزمین مادری چهارشنبه 1 آذر از بستر تلویزیون منتشر شده است.

آویسا احمدی نیا

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا