اخبار روزاخبار ورزشی

ماجرای بزرگترین جنجال داوری لیگ برتر

در حالی که بازی تیم های پیکان و آلومینیوم اراک با گل زودهنگام حامد پاکدل به سود تیم پوشش دهنده زمین ادامه داشت، دو سوت جنجالی و قابل تامل پیام حیدری فضای آرام این درگیری ظریف را به میدان تبدیل کرد. جنجال به وجود آمد، بنابراین نیمه اول بازی 68 دقیقه به طول انجامید و 23 دقیقه از دست رفت. ثانیه به ثانیه اعتراض، درگیری، جنجال، عصبانیت و بازگشت به مستطیل سبز بود.

اما جنجال پیرامون بازی شروع شد، ادامه پیدا کرد و به این شکل تمام شد:

محرومیت عجیب، لیموچی سرخ شد:
مهدی لیموچی بازیکن شماره 7 آلومینیوم در اولین ثانیه های وقت تلف شده نیمه اول سعی کرد توپ را از علی اکبر رنجبر بازیکن پیکان پس بگیرد که کف پایش به ران بازیکن میهمان برخورد کرد. اگرچه صحنه های تلویزیونی نشان می داد که این ضربه به اندازه کافی قوی نیست، اما حیدری با تصمیمی جالب لیموچی را قرمز کرد و او را از زمین مسابقه اخراج کرد. صحنه ای که نیمکت آلومینیومی اراک آن را باور نکرد و به اولین تصمیم جنجالی قاضی به شدت اعتراض کرد.

همان گل، آفساید در دقیقه 4+45:
چند ثانیه بعد از شروع بازی یک کرنر از سمت راست برای اراکی به ثبت رسید که میلاد فخرالدینی آن را ارسال کرد و مهران موسوی با یک ضربه سر زیبا کار را به تساوی کشاند. اما محمد صالح عرب آبادی کمک داور دوم بازی در همان لحظه پرچم خود را به اهتزاز درآورد و با رد گل آلومینیومی مرتضی تبریزی را آفساید اعلام کرد. تصمیمی که آتش بحث ها را روشن کرد.

1958021

آغاز اعتراضات در موسوی و تبریزی:
پس از این تصمیم سید مهران موسوی و مرتضی تبریزی به عنوان دو عامل تعیین کننده به سراغ کمک داور رفتند تا دلیل مردود بودن گل را جویا شوند. در همین راستا همه بازیکنان با آلومینیوم و پیکان به گوشه سمت راست زمین رفتند تا حقیقت را کشف کنند.

1958022

نیمکت آلومینیومی خشم، ما دوباره:
با این تصمیم همه مربیان، تعویضی ها و مدیران آلومینیوم اراک در حاشیه ایستادند و با پرس و جو و البته تعجب فقط به دنبال دلیل رد شدن قرعه کشی شدند تا دقیقا متوجه شوند چه اتفاقی افتاده است. با این حال، به نظر می رسد که آنها از پاسخ راضی نبودند و معتقد بودند که حقوق آنها نقض شده است.

1958023

درگیری عجیب با ورود دروازه بان سابق:
در حالی که مربیان آلومینیوم در حال بحث و گفتگو با داوران و مدیر بازی بودند، درگیری عجیبی به وجود آمد. محمد ناصری دروازه بان پیکان به سرعت به کنار خط رفت و با مجتبی حسینی و مجید خبرتکار سرمربی و مربی آلومینیوم که سال گذشته در پیکان بودند درگیر شد. در حالی که مجتبی حسینی می خواست جواب او را بدهد، بانکداران آلومینیوم جلوی مربی خود را گرفتند و سرپرست پیکان هم ناصری را از متن درگیری حذف کرد تا با کارت قرمز جریمه نشود.

1958024

VR با تلفن همراه، آقای قاضی را ببینید:
در این بین فیلمبردار باشگاه آلومینیوم به سرعت به سمت دست مجتبی حسینی رفت تا فیلم این صحنه جنجالی را به او نشان دهد. حسینی سپس با دقت این فیلم را با تلفن همراه خود تماشا کرد و سپس چند قدمی به سمت داوران برداشت و معتقد بود که گل آنها در شرایط کاملا سالم به ثمر رسیده است.

1958025

همه چیز در زمینه:
در آن لحظه جنجال آنقدر زیاد شد که همه در میدان بودند. عوامل پیکان می خواهند از تک گل خود محافظت کنند و اراکی به دنبال اعلام صحیح گلی که در دروازه ناصری به ثمر رسانده است. جالب اینجاست که تمامی اعضای هیئت مدیره و مدیرعامل آلومینیوم نیز از جایگاه ویژه خود به محل مسابقه رسیدند و با داور و مدیر مسابقات صحبت کردند.

1958026

پیچ و مهره های ذوب آهنآخرین معترض، میثم مجیدی:
مجیدی که اکنون یکی از اعضای هیئت مدیره آلومینیوم است، شخصا در آنجا حضور داشت و با پیام حیدری به گفت و گو پرداخت و علت رد شدن گل را جویا شد. این در حالی است که با تصمیم مجتبی حسینی و میلاد فخرالدینی، تمامی بازیکنان آلومینیوم به حاشیه رفتند و اعلام کردند که برای ادامه بازی آماده نیستند. تصمیمی که مورد توجه حیدری قرار گرفت. با این حال به گفته میامی پدر میشم مجیدی، بازیکنان آلومینیوم برای ادامه بازی به توافق رسیدند.

1958027

پیچ و مهره های ذوب آهنتصمیم نهایی و نیمه اول 68 دقیقه:
سرانجام در حالی که 23 دقیقه از 45 دقیقه نیمه اول به پایان رسیده بود، آلومینیوم کاران در زمین حاضر شدند و نیمه اول در حالی که 68 دقیقه از بازی گذشته بود در نهایت با سوت پیام حیدری به پایان رسید.

1958028

1958029

258 258

نگین یوسف پور

نگین یوسف پوریان هستم از شهر سمنان و بعنوان سردبیر این رسانه جدیدترین اخبار روز رو برای شما قرار میدم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا