اخبار روز

بی کیفیتی خودروهای داخلی هم صدای ائمه جمعه را به صدا درآورد/ از سکوی نماز جمعه به آمریکا نشان داد: اگر بخواهیم کشتی جنگی شما را به قعر دریا فرو می بریم.

محمدباقر محمدی لائینی امام جمعه ساری روز 12 آذر در نماز جمعه آن شهر ضمن دعوت به تقوا گفت: تقوای امت اسلامی باعث خوشحالی امام زمان (عج) می شود.

وی با اشاره به اینکه تاسیس بسیج یک معجزه بود، از خدمات گسترده بسیج و فرماندهی سپاه کربلا تشکر کرد و افزود: به جوانان سفارش می کنیم در پایگاه های بسیج حضوری منسجم و فعال داشته باشند.

امام جمعه تهران: حضور سران بی منطق، بی منطق، بی تدبیر و بی شرف کشورهای غربی و آمریکا نشان داد که رژیم صهیونیستی خانه عنکبوت است.

علم الهادی: بسیج به زودی زمین را می پوشاند/ایران فرهنگ بسیج را به دنیا صادر کرده است

خطیب نماز جمعه ساری با تاکید بر اینکه مسئولان موظف به حمایت از بسیج هستند، تصریح کرد: لازم است بسیج از نظر مادی و معنوی حمایت شود.

این هفتمین داور است آذر وی با یادآوری روز نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ادامه داد: نیروی دریایی در دوران دفاع مقدس به شدت با حزب بعث جنگید و به پیروزی رسید.

لائینی یادآور شد: به آمریکا و استکبار جهانی اعلام می کنیم: اگر بسیجیان، حوزه های علمیه و نیروهای مقاومت بخواهند، تمام ناو رزمی شما را به قعر اقیانوس غرق می کنند.

وی به روز جهانی همبستگی با ملت فلسطین اشاره کرد و گفت: نماز جمعه امروز هم نماز جمعه و هم راهپیمایی در حمایت از مردم فلسطین است. در اینجا ما سطوح جدید حمایت از فلسطین را اعلام می کنیم.

نماینده ولی فقیه در مازندران با بیان اینکه رهبری در دیدار با ورزشکاران گفت: قدردانی وی حاوی پیام‌های بسیاری بود که برخی از آن‌ها حمایت از فلسطین بود. او به درستی توضیح داد که چرا ورزشکاران بزرگ مدال های خود را به بچه های غزه می دهند و با رقیب رژیم صهیونیستی روبرو نمی شوند.

این مسئول افزود: امروز بسیجیان و ما در همبستگی با ملت فلسطین اعلام می کنیم که رژیم صهیونیستی باید از صحنه روزگار محو شود.

فرهنگ مصرف کالای ایرانی باید ترویج شود

ایسنا همچنین نوشت:

سید کاظم نورمفیدی روز جمعه 12 آذر 1402 در خطبه های نماز جمعه این هفته گرگان با اشاره به سالروز تاسیس بسیج مستضعفین گفت: رژیم طاغوت تمام سرمایه های ایران را به یک سمت و سوی دیگر راند. و امام خمینی (ره) همه این پایتخت ها را تصرف کردند. او انقلاب تاریخی را رهبری کرد و سپس از آن به نفع کشور استفاده کرد.

وی «انسان‌سازی» را از ویژگی‌های بارز امام راحل برشمرد و ادامه داد: این ویژگی عاملی برای تأسیس بسیج بود که امام خمینی (ره) با ویژگی‌های موقعیتی و پیش‌بینی خود این کار را انجام دادند.

امام جمعه گرگان ایمان و علم را یکی از مولفه های مهم بسیج برشمرد و افزود: بسیج موقعیتی، اخلاقی و عاشق خدمت به کشور و کمک به سازندگی و عمران است.

وی با تاکید بر اینکه علم و دانش از نیازهای مهم کشور است و بسیج نیز برای آن تلاش می کند، خاطرنشان کرد: مدیران آینده کشور باید قهرمانان علم و دانش بسیج باشند.

نورمفیدی به واقعه تاریخی 5 اشاره دارد آذر وی در تشریح گرگان و اهمیت آن برای مردم این شهر بیان کرد: در دوران قبل از انقلاب مردم گرگان در اعتراض به رژیم منحوس پهلوی به خیابان ها آمدند و توسط نیروهای آن به خاک و خون کشیده شدند و به تقدیم شهدا پرداختند. خون او را اهدا کند ریشه های انقلاب سیراب شود و یادش را گرامی بداریم.

وی در بخشی دیگر از سخنان خود بر ترویج فرهنگ مصرف کالای ایرانی تاکید کرد و گفت: بسیاری از کشورها برای مستقل بودن، مستقل بودن از دیگر کشورها و مبارزه با دشمنان، تولید کالای داخلی را انتخاب کرده اند. موفق بود.» و اگر بخواهیم جلو برویم باید از کالاهای تولیدی استفاده کنیم. استفاده داخلی.

خطیب جمعه گرگان با بیان اینکه با استفاده از تولیدات داخلی نه تنها امکان رقابت با سایر کشورها را فراهم می کنیم، بلکه زمینه ایجاد اشتغال در کشور را نیز فراهم می کنیم، تصریح کرد: همه مسئولان، دولت، مردم و بخش خصوصی باید از این امر حمایت کنند. محصولات محلی. انجام دادن

وی با انتقاد از بی کیفیتی برخی کالاها به ویژه خودروهای تولید داخل، افزود: کسانی که وام می گیرند و برای تولید هزینه نمی کنند به کشور خیانت می کنند و باید متحد شویم تا راه تولیدکنندگان واقعی را نبندیم.

نماینده ولی فقیه در استان گلستان مبارزه با قاچاق، تولید با کیفیت و ارزان را بهترین راه مقابله با کالای خارجی دانست و گفت: اگر کیفیت خوب باشد، هموطنان ایرانی تمایلی به خرید کالای خارجی ندارند و همه ما باید ما در مسیر ایجاد یک ایران کاملاً مترقی هستیم. و همانطور که ما به کشوری پیشرفته در منطقه تبدیل شده ایم، باید در همه زمینه ها نیز جهانی شویم.

۲۱۹۲۱۹

نگین یوسف پور

نگین یوسف پوریان هستم از شهر سمنان و بعنوان سردبیر این رسانه جدیدترین اخبار روز رو برای شما قرار میدم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا