اخبار روز سینما

شروع مجدد فیلمبرداری فیلم Deadpool 3!/جزئیات

ددپول  که اخیراً به طور رسمی معرفی شد، یکی از موردانتظارترین فیلم های سال 2024 است. فیلمبرداری Deadpool 3 دوباره شروع شد.

چندی پیش خبری در رابطه با  ادامه تولید فیلم Deadpool 3  منتشر شد.  که در ژانویه 2024 اعلام شد. این اطلاعات بر اساس گزارش های دریافتی از منابع موثق در صنعت سینما و تلویزیون منتشر شده است. اما اخبار اخیر حاکی از آن است که فیلمبرداری این فیلم دوباره آغاز شده است.

فیلمبرداری Deadpool 3

طبق اطلاعات فاش شده، Deadpool 3 به همان اندازه خشن و بهتر از قسمت های قبلی این سری خواهد بود. کوین فایگی، رئیس استودیو مارول نیز به عنوان یکی از تهیه کنندگان اصلی این فیلم حضور خواهد داشت.

فیلمبرداری Deadpool 3

جالب است بدانید که در Deadpool 3، ددپول این بار تنها نخواهد بود و با  ولورین (با بازی هیو جکمن) همکاری خواهد کرد. به نظر می رسد ولورینی که در این فیلم دیده می شود از یک جدول زمانی متفاوت خواهد آمد. جکمن در مصاحبه با The Jess Cagle Show توضیح داد:

“وجود خطوط زمانی در دنیای مارول و تغییراتی که در آنها رخ می دهد به نحوه وجود آن در این جهان مربوط می شود. مهم است که به یاد داشته باشید که خطوط زمانی همیشه در حال حرکت و تغییر هستند. بنابراین ما می توانیم به گذشته نگاه کنیم و به رویدادهای گذشته نگاه کنیم. “این جدول زمانی لوگان است که برای شما و طرفداران مهم است، رویکردی علمی که به ما امکان می دهد آن را حفظ کنیم و خراب نکنیم.”

آویسا احمدی نیا

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا