اخبار روز

افشای اطلاعات سپاه درباره جنگ مشترک «آمریکا، انگلیس، آلمان، فرانسه و اسرائیل» علیه ایران

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

به گزارش خبرگزاری بازتاب آنلاین، سردار سرتیپ پاسدار مهدی سیاری عصر دیروز در همایش «نقش بسیج در امنیت کشور و پیشگیری از فتنه» که به همت پنج گانه برگزار شد، با اشاره به تبلیغات سپاه امام رضا(ع) اظهار داشت: در این همایش نقش آفرینی بسیج در امنیت کشور و جلوگیری از فتنه گرانی وجود دارد. نواحی مالک اشتر مشهد. : شاید قبل از عملیات رزمندگان غزه، مردم فلسطین به فروپاشی و شکست رژیم صهیونیستی اعتقاد نداشتند، اما اکنون این باور به مردم فلسطین و کشورهای منطقه رسیده است، حتی کشورهای اروپایی و غربی نیز به این موضوع رسیده اند. معتقدند که رژیم صهیونیستی از بین خواهد رفت.

علم الهادی: بسیج به زودی زمین را می پوشاند/ایران فرهنگ بسیجی را به دنیا صادر کردطرد شدن

درخواست عاجل سردار سلیمانی از نظام دیپلماتیک/ فلسطینیان در این 50 روز اسرائیل را شکست دادند

حماس عملیات طوقان الاقصی را دست خالی انجام داد

وی گفت: نیروهای حماس توانستند در عملیات طوقان الاقصی با دست خالی علیه سامانه های پیچیده اطلاعاتی و راداری حمله خود را به اسرائیل انجام دهند و امروز آمریکا و اسرائیل دچار یک شکست استراتژیک شده اند و نمی توانند با بمباران آن شکست را جبران کنند. غیرنظامیان

سردار سیاری مقاومت مردم غزه را مهمتر از اقدام علیه اسرائیل دانست و گفت: رژیم صهیونیستی قصد داشت شمال نوار غزه را جدا کند اما نه مردم حاضر به ترک وطن خود بودند و نه اعراب. رایزنی با کشورهای غربی که مایل به قبول مسئولیت هستند. اداره نیمه شمالی نوار غزه، بنابراین استراتژی رژیم در این زمینه شکست خورده است.

سیاری افزود: مقاومت مردم فلسطین و غزه مانع بزرگ جهانی در برابر اسرائیل و استکبار آن بود که راهپیمایی های گسترده در کشورهای مختلف جهان گواه این حمایت جهانی از فلسطین است.

جانشین سازمان اطلاعات سپاه پاسداران انقلاب اسلامی همچنین گفت: هدف دشمن در چهار دهه گذشته براندازی نظام بوده است و در این مدت هدف او تغییر نکرده است، آنچه تغییر کرده، راهبرد و روش اوست. “

جنگ مشترک «آمریکا، انگلیس، آلمان، فرانسه و اسرائیل» علیه ایران

سیاری تصریح کرد: بسیج نیز در این مدت توطئه های دشمن را خنثی کرد و در 90 درصد موارد نقش بسیج در مبارزه با حرکت منافقین مورد توجه قرار گرفت.

وی یادآور شد: زمانی که منافقین 40 سال پیش راهپیمایی های بزرگی راه انداختند، وارد فاز نظامی شدند و خانه های تیمی را در همان مشهد تأسیس کردند، گاه با اطلاع رسانی به نیروهای بسیج دانشجویی، همان تشکیلات منافقین شناسایی می شد.

جانشین سازمان اطلاعات سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تصریح کرد: توطئه های دشمن تا سال 1401 ادامه داشت و کشورهای آمریکا، انگلیس، آلمان و فرانسه و همچنین رژیم صهیونیستی از سال گذشته جنگ مشترکی را آغاز کردند.

دشمنان پارسال روی بحث حجاب تمرکز کردند

سیاری ادامه داد: آنها معتقد بودند که دو حوزه مردم سالاری و کارآمدی نظام در سال های اخیر آسیب جدی دیده است اما مرکز قدرت جمهوری اسلامی حوزه دینی بود.

وی افزود: امروز جهت گیری دینی یکی از مولفه های اقتدار جمهوری اسلامی است، از این رو دشمنان در سال گذشته بر موضوع حجاب تمرکز کردند تا بحث را بر دو قطبی پیش ببرند.

جانشین سازمان اطلاعات سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: در این راستا بر نخبگان جامعه به ویژه دانشگاهیان تمرکز کردند و از این رو از مهرماه سال گذشته در فتنه فعالیت خود را آغاز کردند.

عوامل موفقیت نظام اسلامی در کنترل فتنه 1401

سیاری با تشریح عوامل موفقیت نظام اسلامی در مهار قیام 1401 گفت: اولین عامل موفقیت نقش رهبر معظم انقلاب در رهبری موفق آن و دومین عامل رشادت های جان برکفان بسیجی است. سلاح ها وارد میدان می شوند.

وی افزود: مردم با وجود مشکلات اقتصادی و نارضایتی از معیشت، نقشه دشمن را شناختند و مسائل و اهداف را از هم جدا کردند، از این رو ایستادگی مردم سومین عامل شکست قیام پارسال بود.

دشمنان برای فتنه 1401 برنامه خوبی داشتند

جانشین سازمان اطلاعات سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: دشمنان برنامه آشوب خوبی داشتند و فکر می کردند با کوچکترین اعتراضی مردم به خیابان ها می آیند، اما مردم این گونه فراخوان ها را نپذیرفتند. رهبر گفت: محاسبات آنها در مورد مردم اشتباه است.

سیاری همچنین کمک های ماوراء الطبیعه و لطف الهی را چهارمین عامل موفقیت ایران در مبارزه با اغتشاشات در سال گذشته دانست.

جانشین فرمانده سازمان اطلاعات سپاه پاسداران انقلاب اسلامی همچنین گفت: باید در مقابل برنامه ریزی های انتخاباتی دشمن موضع تهاجمی داشته باشیم و روحیه جهادی داشته باشیم تا هم حق را ببینیم و هم کار را درست انجام دهیم.

4 راهبرد دشمن در انتخابات 1402

سیاری افزود: راهبرد انتخابات از نظر رهبر انقلاب مشارکت بالا، انتخابات سالم، رقابت و امنیت انتخابات است و راهبردهای دشمن در انتخابات بی ثبات کردن کشور، تفرقه بین مذاهب و اقوام، دوقطبی سازی، و غیره القای ناکارآمدی .

فرمانده سپاه اخبار جعلی را نقشه دشمن دانست و گفت: دشمن رسانه ها را با دروغ متمرکز کرده است، می خواهند در این زمینه نفرت و دروغ را موتوری برای تظاهرات قرار دهند.

۲۱۹۲۱۹

نگین یوسف پور

نگین یوسف پوریان هستم از شهر سمنان و بعنوان سردبیر این رسانه جدیدترین اخبار روز رو برای شما قرار میدم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا